Skip to main content

Wanneer ik een smartwatch met bijbehorend abonnement wil bestellen krijg ik de volgende foutmelding wanneer ik deze wil gaan bestellen namelijk: “Helaas is het niet gelukt om je gegevens op te halen. Probeer het later nog eens.” 

 

Na deze melding kan ik enkel terug naar de webshop en wederom toestelkrediet etc kiezen, maar als ik dan op “Bestellen” klik wederom de foutmelding.

Hi @Cypox 

Ik kijk graag met je mee. Ervaar je dit via de app of webversie? Heb je ook een andere browser geprobeerd? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik of het bij mij wel lukt. Als je op mijn naam klitk dan zie je de optie stuur bericht. Zou je mij ook 3 voorbeelden met datum en tijdstip kunnen sturen waarop je dit probleem ervaarde?

Ik zie je bericht graag tegemoet!


Bij beide gaat het mis helaas


Hi @Cypox 

Ik heb gereageerd op je bericht. 


Reageer