Skip to main content

Is al bekend wanneer Odido de 10 cellular gaat leveren?  Of nu bij Apple een nieuw horloge bestellen en bij Odido alleen de sim?

Hi @Arthur H, welkom op onze Community! 😄 Vandaag is het zover! De Apple Watch 10 & de iPhone 16 serie zijn vanaf 14:00 te bestellen via 0800-0092, www.odido.nl of in 1 van onze Shops! Mijn collega’s helpen je ontzettend graag met de aanschaf van de Watch. Mocht je de Watch toch liever bij Apple zelf bestellen dan is dat natuurlijk ook geen probleem. Via Mijn Odido kun je dan een Multisim aanvragen, zodat je ook zonder telefoon gebruik kan maken van je nieuwe Watch. Houd er rekening mee dat vandaag enkel de pre-sale is, vanaf 20 september worden de Watches en toestellen pas bij je thuis afgeleverd! Veel succes!


Het zal ook eens een keer goed gaan bij ODIDO. Zie ook mijn andere posts…. 

Appel Watch 10 besteld en ontvangen. Installeren (apple) werkt fantastisch.  Dan de Multisim van Odido….. Er zit niets bij, op internet kan ik iets vinden maar dat komt niet overeen met mijn situatie (ik kan hier bestellen maar ik kan in “mijnwatch op de iphone geen aanbiederupdate of werk bij vinden. Ik kan hier alleen een nieuwe multisim(esim) bestellen.

Maar ik heb vanmorgen ook al een contract binnengekregen. Ik zou dat abonement dus al moeten hebben. En ik durf er niet nog een te bestellen want je weet dat dat fout gaat,,,,,,,,  Servicedesk maar gebeld. Ik wacht nu al 36 minuten……..Dan is het net of er iemand opneemt maar dan kom je weer in de wacht. Nu op 45 minuten. Ben er nu wel klaar mee. Schandalig.

Kan er iemand mij bellen om te kijken waar het fout gaat of een duidelijke handleiding sturen wat ik moet doen? Het lijkt me niet de bedoeling dat ik nog een multisim bestel?

Ook nog geprobeerd te chatten maar die zeggen dan dat je moet bellen want odido levert geen multisom voor de apple watch 10…....  Wie heeft trouwens bedacht dat de naam “SERVICEDESK” verstandig was om te gebruiken?

3 vragen

1 wilt u dit oplossen?  IK ben wel telefonisch bereikbaar

2 wilt u dit tevens als een officiele klacht behandelen?

3 wilt u mijn overige problemen/verzoeken ook oplossen?

 

 


Hi @Arthur H, allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Fijn om te lezen dat je jouw gloednieuwe Apple Watch ontvangen hebt, hopelijk ben je er blij mee! Uiteraard gaan we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ook jouw Multisim zo snel mogelijk gaat werken. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je in de tussentijd contact hebt gehad met twee collega's van mij op de klantenservice. Ik zie dat de laatste voor jou een nieuwe Multisim aangevraagd heeft. Wel zie ik dat je nu betaalt voor twee Multisims. Dit heb ik uiteraard voor je rechtgetrokken. Teveel betaalde kosten zijn vergoed. Is hiermee jouw probleem opgelost? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je mij te vinden. Ik sta klaar om je te helpen!


Inmiddels is het opgelost. Jammer is dat daar wel weer de nodige actie van mijn kant voor nodig was.

 

Uw eerste collega (vrijdag) gaf mij onjuiste informatie (waardoor ik zaterdag weer moest bellen) en uw tweede collega beloofde ook dat ze het zou regelen met de tweede sim en de verrekening ( wat dus blijkbaar niet gebeurd is). 

 

Odido in een notendop…..


 


Hoi Arthur, fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost. Minder leuk de manier waarop het is gegaan, nogmaals excuses hiervoor. Ik hoop dat je nu kan genieten van je gloednieuwe Apple Watch 10! 


Klopt. Dank. 


Reageer