Skip to main content

Apple iPhone 17 Pro Max

• October 31, 2025
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Ik heb de iPhone 17 pro Max blauw 256gb besteld op 29 september en er staat nog steeds als ik op de bestelstatus kijk dan staat er levertijd 4 tot 6 weken. Op het forum staat dat er wordt geleverd van besteldatum 07-10-2025 ik heb wel gekozen voor ophalen in de winkel maar het kan geen drie dagen duren voordat de telefoon in de winkel is om af te halen

November 4, 2025

Hoi Jordy, tof dat je voor de iPhone 17 Pro Max gaat! Deze telefoon heeft inderdaad een levertijd van 4-6 weken. Als ik het snel uitreken verwacht ik dat je 'm tussen 27 oktober en 10 november ontvangt. Het kan nu dus elk moment zo zijn dat mijn collega's uit de Odido Shop je een sms sturen dat je 'm kan ophalen. Laat je het ons weten als het zover is? 😊

3 reacties

Bottlefriend
  • is een King Poster
  • October 31, 2025

Heb je een vraag?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • October 31, 2025

Ja hoelang het nog gaat duren want heb al contact gehad met de klantenservice die zeggen 1 a 2 dagen. Ook wordt er door mijn winkel ook niet de telefoon opgenomen 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jordy, tof dat je voor de iPhone 17 Pro Max gaat! Deze telefoon heeft inderdaad een levertijd van 4-6 weken. Als ik het snel uitreken verwacht ik dat je 'm tussen 27 oktober en 10 november ontvangt. Het kan nu dus elk moment zo zijn dat mijn collega's uit de Odido Shop je een sms sturen dat je 'm kan ophalen. Laat je het ons weten als het zover is? 😊