Zou iemand de volgende twee bestellingen kunnen annuleren? Wegens de vertraagde uitlevering heb ik voor een ander model gekozen welke morgen al geleverd wordt.
Deze bestellingen mogen daarom geannuleerd worden:
- 220435309
- 220437681
Zou iemand de volgende twee bestellingen kunnen annuleren? Wegens de vertraagde uitlevering heb ik voor een ander model gekozen welke morgen al geleverd wordt.
Deze bestellingen mogen daarom geannuleerd worden:
Hoi Ominoreu, van harte welkom op de Community en gaaf dat je het andere model al sneller geleverd kon krijgen. Heb je 'm inmiddels? Ik heb de 2 bestellingen voor je geannuleerd!Â
Hoi Ominoreu, van harte welkom op de Community en gaaf dat je het andere model al sneller geleverd kon krijgen. Heb je 'm inmiddels? Ik heb de 2 bestellingen voor je geannuleerd!Â
Â
Dank! Sinds afgelopen zaterdag ben ik in volle tevredenheid in bezit van het andere model
Geen dank! Geweldig om te horen dat 'ie bevalt. Ik wens je er nog heel veel plezier mee en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.