Hallo! Wanneer kan ik mijn toestel in Woerden ophalen met bestelnummer 218788209? Ik krijg een sms als het goed is maar mijn telefoon is stuk. Hoe kom ik er toch achter?
Hallo
Als het toestel op voorraad is dan kan je na het bestellen over enkele werkdagen bericht van een winkel medewerker verwachten.
Gebeurt dat ook op andere manier dan sms?
Volgens mij niet, je ontvangt een sms op het nummer dat je bij het bestellen hebt opgegeven.
Hoi Luuk, van harte welkom op de Community! Goed dat je je ordernummer direct hebt meegestuurd. Ik zie dat het door jou gekozen toestel momenteel niet op voorraad is en dat deze vanaf 6 september weer leverbaar is. Zie dit topic: Actuele levertijden vanaf 27 augustus 2024 | Odido community. Ik snap het als je niet langer kan wachten, omdat je huidige telefoon kapot is, dus je zou kunnen bellen met mijn collega's van Telesales (0800-0092) om je bestelling te wijzigen naar een toestel dat wel op voorraad is. Je kan daarbij ook aangeven dat je per e-mail op de hoogte wil worden gebracht zodra je toestel voor je klaarligt. Wil je wachten op het toestel dat je nu besteld hebt? Dan vraag ik mijn collega's om je per e-mail op de hoogte te stellen. Laat het me maar weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.