Skip to main content

Waarom wordt elk keer alles afgekeurt

Hallo @Hindoemeid  Wat wordt afgekeurd? Wil je iets meer uitleggen?

Gebruik je een Nederlands banknummer en adres?

Wat wil je aanschaffen?

 


Nieuwe simkaart afkeurt en of een nieuwe telefoon word allaam afkeurt snap je


@Hindoemeid Wil je antwoord geven op mijn vraag? Bank en adres?

Ben je al klant bij Odido? Heb je geen betalingsachterstand of betalingsregeling?

 Ga anders even lang een Odido shop. Ze kunnen je precies vertellen wat er aan de hand is. https://www.odido.nl/winkels


Nee dat heb ik niet ik moet online formulieren invullen dat kan ik niet doen alles wordt afgewezen daar baal ik heel erg van Odido gebelt hebben tegen mij gezegd online formulieren moet in vullen dat kan niet online doen. Ik heb geen betaal regeling alles is betaal maar toch keur ze alles af vriendelijk groet ratna


@Hindoemeid  Heb je soms een BKR status staan? 
Probeer het eens met een andere browser of ga langs een shop dan kan je gelijk àlles invoeren 


Dat weet ik niet weet jullie dat


@Hindoemeid  Nee (ik ben ook klant) maar als je ergens schuld hebt of een eigen huis kan je niet meer dan €250 besteden aan een telefoon. 


Met welk browser dat weet juist niet


@Hindoemeid  Waarom ga je niet langs een shop! ?

 

Google of Edge! ? 
https://www.google.com/?hl=nl 

https://www.microsoft.com/nl-nl/edge?form=MA13FJ 

 


Hi Hindoemeid, je kan zoals @CrisTien zegt het beste even langs 1 van onze winkels om de bestelling te plaatsen. Dan zien ze direct waar je tegenaanloopt en waar je op afgewezen wordt. Dit is de snelste manier om erachter te komen. Een andere manier om de reden van afwijzing op te vragen vind je op deze pagina: Hierom hebben we je abonnement afgewezen | Odido. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en dat je alsnog een nieuwe simkaart en toestel kan bestellen! 😊


Reageer