Beste Odido,
Sinds 30 januari ben ik bezig om mijn abonnement te verlegen. Uiteindelijk is dit toen gelukt en toen ik mn mobiel in de winkel wilde ophalen bleek het de verkeerde kleur telefoon te zijn. Abonnement moest geannuleerd worden volgens hem, dit gedaan, telefoon besteld onder andere naam zodat de juiste kleur wel binnen zou komen. Ondertussen zijn we twee maanden verder en ik ben nog geen stap verder. Er staat dat ik een nieuw abonnement heb afgesloten, zou geannuleerd worden, meerdere keren afgelopen maanden met jullie aan de telefoon gezeten en er komt gewoon geen verandering in. Ik word hier echt heel moe van en vind de service echt ontzettend slecht. Kan hier eens wat aan gedaan worden? Kan iemand die hele bestelling eruit halen zodat ik een nieuwe mobiel kan bestellen, want ik ben er nu heel erg klaar mee en anders stap ik over als het niet binnen deze week geregeld is.
Ik ben al heel lang lid, maar sinds odido is het ontzettend slecht geregeld. Niemand van een afdeling is blijkbaar te bereiken op een telefoonnummer, dit kan allemaal niet. Heel apart.