Skip to main content

Ik wil graag overstappen van Ziggo en kwam uit bij T-Mobile omdat zij ook internet en tv hebben.

Ik dacht mooi, dus een nieuw toestel uitgezocht en een abbonement erbij gezocht.

Ook een thuis abbonement aangevraagd, samen goed voor 100 euro per maand.

Nu word zonder opgaaf van enige reden het mobiel abonnement geweigerd. 

Heb dus ook meteen het thuis abbonement afgezegd en ik krijg heel droogjes "oke geen probleem".

Beetje jammer als je dan achteraf een mail krijgt dat ze het jammer vinden dat ik het abbonement afzeg.

Ik kreeg het gevoel dat jullie (T-Mobile) teveel abbonees hebben en ik teveel op jullie rekening ben.

Ik vind wel wat anders dus heb er geen probleem mee, maar wil andere mensen er op wijzen dat je als klant niet belangrijk bent bij T-Mobile.

Vr. Groeten,

Riny Koks

rinykoks@gmail.com

Hoi @rikoks 

T-mobile is zeker blij met klanten maar screent deze vooraf op betalingszekerheid. Niet alleen voor zichzelf, maar d.m.v. de inkomen en lasten toets, die verplicht is ook bij het BKR. Die kan dan de consument tegen te hoge leningen beschermen.

Wat precies de reden van afwijzing is weet ik natuurlijk niet, maar Preventel, je inkomen of BKR zijn de meest voorkomende zaken waardoor een toestellening niet wordt verleend.

Ik heb nog nooit problemen met mobiele providers gehad en zeker niet over betalingen.

Mijn inkomen is zeker geen probleem.

Bij bkr staat alleen nog een voltooide mobiel abbo zonder problemen uit 2021.

Maar schijnbaar heeft T-Mobile genoeg klanten.

Oja, het gaat over een abonnement van 10 euro per maand, maar schijnbaar maakt dat niks uit.

Hier laat ik het bij.

Gr. Riny

Prima @rikoks ,

Vanwege privacy redenen mogen medewerker niet de reden van afwijzing inzien.

Hallo @rikoks 

Mocht je de reden van de afwijzing toch nog willen weten dan kan dat middels dit formulier :

Formulier

Reageer