Skip to main content

Goedendag, 

Ik heb zondag via de webshop de Samsung flip nog snel besteld omdat je dan 120 euro retour kreeg voor de upgrade. 

Nu staat op de factuur 15 september. Hierdoor heb ik dus geen recht op de actie.

Kan dit nog aangepast worden?

Groeten 

Linda Dijkstra 

Goedemorgen @Linda-dijkstra87 Welkom! 
Waar staat die actie online? Ik kan er niets over vinden.

Meestal krijg je voldoende de tijd om mee te doen met zo’n actie.

Ik kan hem nog wel aanvragen, maar omdat op de bon 15 september staat ipv 13, is het niet geldig

Hi @Linda-dijkstra87 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je ordernummer, 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik je bestelling controleren. 

@CrisTien De Samsung Fold en Flip actie wordt ook in dit topic vermeld en claimen kan via deze pagina. 

Oké gezien. Komt vast wel goed @Linda-dijkstra87  

Veel plezier met je nieuwe telefoon. @Hajar Dank kon het nergens vinden

Ik kan hem nog wel aanvragen, maar omdat op de bon 15 september staat ipv 13, is het niet geldig

Waarom zou de bon op 13 september moeten komen, het is augustus? Heb je het apparaat nog niet en komt het dan pas volgende maand?

Hi @Linda-dijkstra87 

Bedankt voor je gegevens. Ik heb je bestelling bekeken en daar staat op dat je abonnement op 13-08-2023 is besteld dus 13 augustus en je abonnement gaat in op 15-08-2023. Er staat nergens een datum in september. Ik heb je nogmaals een bevestigingsmail gestuurd. Kom je zo verder? Mocht je toch ergens een andere datum zien staan, kun je dan een screenshot delen in dit topic? Zorg er dan wel voor dat er geen persoonsgegevens zichtbaar zijn. 

Ik hoor graag of je zo verder komt. 

Sorry ik bedoelde 15 augustus in plaats van 15 september 

Hi @Linda-dijkstra87 

Dat is de startdatum van je abonnement en niet je aankoopdatum. Je kan dus de bevestigingsmail aanhouden die ik je heb gestuurd. Hoor graag of het lukt met het claimen van je retour. 

Reageer