Skip to main content
Beantwoord

128 zou 256 gb worden, toch 128 GB telefoon gekregen

• 10 maart 2025
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Ik kreeg deze mail in januari:

Nu verlengen met de Samsung Galaxy S25 Series.
Hallo,
Daar is ‑ie dan: de nieuwe Samsung Galaxy S25 Serie. De meest complete en krachtigste Galaxy S Serie ooit met de Galaxy S25, Galaxy S25+ en Galaxy S25 Ultra. Met Galaxy AI en een innovatief design maken deze flitsende telefoons fotograferen, gamen en communiceren een stuk makkelijker.

Goed nieuws: je kan je abonnement verlengen. Verleng je voor 16 februari? Dan krijg je een geheugenupgrade cadeau op je nieuwe Samsung Galaxy S25 telefoon*. 128 GB wordt dan 256 GB. 256 GB wordt 512 GB. En 512 GB wordt zelfs 1 TB. Mooi meegenomen.

Meteen doen

Ik klikte dus op meteen doen, doorlipe het proces en bestelde een samsung s25, bij levering kwam ik erachter dat het toestel dus maar 128 GB heeft

Net gebeld bleek ik verkeerd besteld te hebben ?????
Dit stond nergens op de site, er stond nergens dat ik een hoger toestel moest bestellen

Hoe kunnen we dit oplossen ?????

Beste antwoord door eric

Je had inderdaad de 256 GB moeten bestellen. De 128gb had voor de actieperiode dezelfde prijs als de 256gb.

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van het toestel de bestelling annuleren. 

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8583 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Je had inderdaad de 256 GB moeten bestellen. De 128gb had voor de actieperiode dezelfde prijs als de 256gb.

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van het toestel de bestelling annuleren. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen