Skip to main content

Bij Odido kan je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.

 

Heb jij een nieuw toestel nodig tijdens je huidige contractperiode dan bieden wij hier een oplossing. In dit topic kun je alle informatie vinden over het vervroegd verlengen van je abonnement

 


 

Wanneer kom ik in aanmerking voor een Early Renewal?

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw Odido facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.


Wat houdt een Early Renewal nog meer in?

  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

 

Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een Odido Shop.

*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je Mijn Odido account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.
 

Hoi,

 

kunnen jullie zien of mijn huidige abbo is gestart met een early renewal?

groet


Hoi ​@Angelique-83, van harte welkom op onze Community en de beste wensen voor het nieuwe jaar! Yes, dat kunnen we zeker. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat deze al is gestart als een Early Renewal. Een strenge voorwaarde om hiervan gebruik te maken is dat je huidig contract niet als een Early Renewal is gestart. Deze optie komt dus in jouw geval te vervallen, sorry! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 


Reageer