Bij Odido kan je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.
Heb jij een nieuw toestel nodig tijdens je huidige contractperiode dan bieden wij hier een oplossing. In dit topic kun je alle informatie vinden over het vervroegd verlengen van je abonnement.
Wanneer kom ik in aanmerking voor een Early Renewal?
Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
- Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
- Je al jouw Odido facturen hebt betaald.
- Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
- Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Wat houdt een Early Renewal nog meer in?
- Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
- Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
- Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een Odido Shop.
*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je Mijn Odido account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.