Goedendag,
Ik ervaar problemen met het verbinden van sommige devices via wifi, is het mogelijk om mijn T-50 modem te ruilen voor een nieuwer model?
Goedendag,
Ik ervaar problemen met het verbinden van sommige devices via wifi, is het mogelijk om mijn T-50 modem te ruilen voor een nieuwer model?
Goedenavond,
Welke foutmeldingen krijg je te zien? Mogelijk dat een nieuw modem je probleem niet gaat oplossen, vandaar de vraag.
Goedendag,
Sommige devices herkennen de wifi van de T-50 niet. Heb via kennissen met een T-54 en een T-56 geprobeerd deze devices met de wifi te verbinden en daar lukt dat zonder probleem.
Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.
Ik wens je alvast veel plezier van het nieuwe modem! Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.