Skip to main content

Zyxel T56 werkt niet

Goedenavond,

Een paar weken geleden zijn we overgestapt naar Odido. De wifi heeft het 2 weken gedaan en toen viel het steeds een uur uit en dan weer aan. Een monteur heeft het gereset en toen werkte het weer een week. Daarna is het nu weer uitgevallen. M’n vriend werkt thuis, nu is dat niet mogelijk.
Wij willen graag een nieuwe router/modem z.s.m…

Uitgelichte reactie

16 april 2025

Welkom op onze community! ​@Evadewildt 

Ik kan mij voorstellen dat jullie juist willen genieten van onze diensten. Sorry dat dit nu niet lukt. Ik ga je gelijk helpen om dit op te lossen. Komt goed! 

Allereerst wil ik je vragen om het modem en (indien van toepassing) het glasvezelkastje een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet. 

Wil je daarnaast nog je community profiel aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN? Hiermee is de verificatie compleet en kan ik direct met je meekijken. 

In de tussentijd wil ik natuurlijk wel gewoon dat jouw vriend thuis kan blijven werken. Ik stuur daarom graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?

Als je mij in dit topic laat weten wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag. Ik sta voor je klaar!

6 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 16 april 2025

Welkom op onze community! ​@Evadewildt 

Ik kan mij voorstellen dat jullie juist willen genieten van onze diensten. Sorry dat dit nu niet lukt. Ik ga je gelijk helpen om dit op te lossen. Komt goed! 

Allereerst wil ik je vragen om het modem en (indien van toepassing) het glasvezelkastje een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet. 

Wil je daarnaast nog je community profiel aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN? Hiermee is de verificatie compleet en kan ik direct met je meekijken. 

In de tussentijd wil ik natuurlijk wel gewoon dat jouw vriend thuis kan blijven werken. Ik stuur daarom graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?

Als je mij in dit topic laat weten wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag. Ik sta voor je klaar!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 april 2025

Bedankt voor je reactie! We hebben nu een nieuw modem gekregen. Zou je kunnen checken of het aan jouw kant lijkt te werken? We maken graag gebruik van het onbeperkte internet want nu kunnen we niets.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 april 2025

@Teresa van Odido We hebben het nieuwe modem geïnstalleerd en hadden weer voor 5  minuten internet…. Gelijk daarna weer geen internet. Dit hadden we niet met onze Ziggo / KPN modem voor 2,5 jaar lang….. Hoe kan dit z.s.m. gefixt worden?…. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4237 reacties
  • 19 april 2025

@Evadewildt Jeetje, dit is niet de bedoeling hoor. Ik help je gelijk verder om dit op te lossen! 

Ik heb gelijk gekeken. Echter, komt de geboortedatum in je community profiel niet overeen met wat er in ons systeem staat. Wil je dit nog eens nagaan? 

Ik wil je in de tussentijd alvast een Unlimited vouchercode sturen, zodat je in ieder geval internet hebt. Laat je mij weten of je dit wil?

Als je mij een seintje geeft wanneer je zover bent, kijk ik meteen met je mee! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 april 2025

@Teresa van Odido ik heb nu de gegevens van mijn vriend toegevoegd. Het staat op zijn naam. Kan je het nu wel vinden?

We zijn nu al meerdere weken verder en er zijn al meerdere monteurs en modems langsgeweest. Nog steeds geen internet…… 

We hadden een week onbeperkt internet voor onze mobiele voor ons beiden maar die is nu alweer beëindigd maar m’n vriend en ik hebben wel internet nodig voor onze airco etc. Ook zijn we door onze belminuten heen omdat we zo vaak moeten bellen met Odido en andere partijen zoals ODF.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13911 reacties
  • 1 mei 2025

Hey ​@Evadewildt, bedankt voor het toevoegen, hierdoor heb ik het abonnement omhoog kunnen halen.

Ik zie dat er al meerdere tickets zijn aangemaakt, 1 daarvan is gesloten omdat ze geen contact met jullie kregen om een afspraak in te plannen. Nu is er een nieuwe aangemaakt voor jullie zodat dit nogmaals geprobeerd wordt. 

Nu ben ikzelf nog wat onderzoek gaan doen maar ik krijg op geen enkele mogelijkheid contact met het modem. Jullie hebben een nieuw modem gekregen maar die lijkt niet aangesloten te zijn en het oude modem kan ik niet bereiken. Als het oude modem nog is aangesloten, zouden jullie het nieuwe modem willen aansluiten en mij dan een seintje willen geven? Dan ga ik nog een keer een lijnmeting uitvoeren en hopelijk krijg ik dan wel contact met het modem.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen