Welkom op onze community! @Evadewildt
Ik kan mij voorstellen dat jullie juist willen genieten van onze diensten. Sorry dat dit nu niet lukt. Ik ga je gelijk helpen om dit op te lossen. Komt goed!
Allereerst wil ik je vragen om het modem en (indien van toepassing) het glasvezelkastje een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet.
Wil je daarnaast nog je community profiel aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN? Hiermee is de verificatie compleet en kan ik direct met je meekijken.
In de tussentijd wil ik natuurlijk wel gewoon dat jouw vriend thuis kan blijven werken. Ik stuur daarom graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?
Als je mij in dit topic laat weten wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag. Ik sta voor je klaar!