Wij hadden vandaag een stroomstoring en nu komt het modem niet meer online de start led knippert nu ook continue. Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb als de rest van deze community. Al verschillende keren een (hard) reset geprobeerd maar helemaal dood. Ik ga morgen maar even bellen voor een nieuw modem denk ik.
Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een topic over start!
Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Ik wil natuurlijk dat je snel weer kan genieten van onze diensten. Ik kijk gelijk met je mee!
Op dit moment kan ik alleen nog niet bij je gegevens in ons systeem. Wil je jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN nog toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag.
In de tussentijd wil ik niet dat je geheel zonder internet zit. Ik stuur je daarom graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?
Als je mij een seintje geeft wanneer je zover bent, kijk ik direct met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.