Beantwoord

Zyxel T56 icm Unifi Cloud Key Plus G2 - Geen IP adres

  • 6 April 2024
  • 6 reacties
  • 69 Bekeken

Net als veel anderen krijgt mijn Unifi Cloud Key geen IP adres van de voor mij nieuwe Zyxel T56 modem. Ik begrijp van de helpdesk dat de technische dienst handmatig een nieuwe firmware update moet pushen. Dat kan de helpdesk niet zelf en zij adviseren een post aan te maken omdat dat wordt gemonitord in het weekend en ik dan alsnog de update krijg. Ik kijk er naar uit :-)

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 7 April 2024, 14:22

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @dfrans, ik wil je allereest van harte welkom heten op onze Community! Ik heb je gelijk op de lijst gezet om deze update te ontvangen. Ik verwacht dat deze morgen naar je modem gepusht zal worden. Tijdens het updaten zal jouw internet een paar minuten wegvallen. Hierna start het modem opnieuw op en zul je de update hebben ontvangen! 

 

Hallo Odido, @Nora van Odido 

Helaas bij mij ook 'geen verbinding met internet’ op mijn unifi cloudkey icm Zyxel T56. Graag ontvang ik de firmware update. Alvast bedankt!

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Martijn de Vries, ik heb jou ook op de lijst gezet om de update te ontvangen! 

Kunnen jullie mij aub ook deze update sturen ? ben pas klant vanaf vrijdag maar zit het hele weekend al te klooien om alles aan de praat te krijgen met mijn Cloud key gen 2 @Nora van Odido please help 

 

heb dit modem gekregen : EX5601-T1

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Je hebt zojuist de nieuwe firmware ontvangen @Startgoed

Je hebt zojuist de nieuwe firmware ontvangen @Startgoed

Ja helemaal top alles werkt weer!! 

Reageer