Skip to main content

Sinds een paar weken herstart onze router meerdere keren per dag.

Ik werk een paar dagen per week vanaf thuis maar op die manier wordt ik vaak uit belangrijke meetings gegooid.

Blijkbaar is dat een bekend probleem met de Zyxel T54 maar niet met de Zyxel T56 en zijn er meerdere andere klanten met hetzelfde probleem.

Is er een manier om de T54 tegen een T56 te ruilen?

Hallo ​@RockLobster 

Dit probleem is ontstaan sinds de nieuwe firmware, een moderator kan de firmware ook downgraden voor je.

Zorg dat je klantnummer is ingevuld in je community profiel inclusief de andere privé velden.


Hi ​@RockLobster

Ik heb je modem gedowngrade naar de vorige FW versie. 


Heel erg bedankt 🙂 ik ga het de komende dagen in de gaten houden 


Hi ​@RockLobster

Ik heb je modem gedowngrade naar de vorige FW versie. 

Hi ​@Sven-Odido ,

Ik heb helaas last van dezelfde problemen met dezelfde modem en firmware. Zou ik ook graag een downgrade van de software kunnen ontvangen?

Vriendelijk bedankt!


Reageer