Skip to main content

Zyxel T50, omschrijving devicenaam in Bekabeld device Tab.

Ik probeer de devicenaam te wijzigen zodat er een logische naam getoond wordt in de Zyxel web-interface.

Ik ga naar Verbindingsstatus → Verbondenheid → Bekabeld → click op een unknown device → Verander de naam en de afbeelding → druk op Opslaan.

Nu wordt er, onder de Wifi device tab, bij een ander device de naam en de afbeelding gewijzigd in plaats van de device die is gewijzigd heb. Omdat ik dit meerdere malen geprobeerd heb, heb ik nu 3 tv-boxen in mijn overzicht staan en moet ik opnieuw uitzoeken welke omschrijvingen ik terug moet zetten.

Alles gaat wel goed als ik de naam en de afbeelding van een device wijzig onder de Wifi device tab in plaats van de Bekabeld device tab maar daar staan natuurlijk andere devices vermeld.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

 

Goedemorgen @JoopSr, welkom op de Community!

Weet je 100% zeker dat je bekabeld aangesloten apparaten hebt? Wanneer ik in dit tabje de apparaatnaam wijzig, wijzigt deze onder het juiste kopje namelijk:

 


Het lijkt er op dat dit een browser probleem is.

Na het wijzigen van de benamingen via de browser op mijn tablet, gaat alles goed.


@JoopSr Fijn dat je het opgelost hebt door een andere browser te gebruiken! Welke browser gebruikte je eerst en welke gebruik je op je tablet? Wellicht dat er aan onze kan iets in te wijzigen is zodat die koppeling wel toegepast kan worden! 


Reageer