Skip to main content
Beantwoord

zyxel t50

  • January 11, 2025
  • 10 reacties
  • 91 Bekeken

Millyensandra

Hallo, ik krijg de laatste dagen steeds een melding dat het modem een zyxel VMG8825 T50 geüpdate moet worden. Dit omdat ik kwetsbaar ben voor hacking en fishing.

Heb het nagekeken op de site van zyxel, en daar staat dat dit een oud model is, en niet meer geüpdate word. 

Wat kan dat aan gedaan worden?

 

Beste antwoord door Millyensandra

Hoi ​@Millyensandra, heel erg bedankt! Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Hierdoor moest je wifipunt ook vervangen worden. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

 

@Ishana van Odido 

Oki, bedankt voor de goede service

10 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 10174 reacties
  • January 11, 2025

Hoi ​@Millyensandra 

De zyxel50 is een prima.model en de software upgrades worden door Odido zelf geregeld. De melding die jij ziet krijg je ook bij de andere modems van Odido als je probeert in te loggen, daar kun je doorheen klikken.


Millyensandra
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 32 reacties
  • January 11, 2025

Oki bedankt voor de info. 

Is natuurlijk wel een beetje verwarrend. 

Maar mee om tegaan.


Demi van Odido
Odido
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1994 reacties
  • January 12, 2025

Hi ​@Millyensandra, we snappen de verwarring, maar geen zorgen we hebben onze eigen customized firmware en software erop zoals ​@eric ook aangeeft! 😁 Daarnaast had je wel gelijk dat de T-50 een iets ouder model is, mocht je alsnog een nieuw modem willen zoals de Zyxel T-56, laat het gerust weten. Ik wissel met liefde alsnog dan het modem voor je om!


Millyensandra
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 32 reacties
  • January 12, 2025

@Demi van Odido 

Hallo, als dit mogelijk is dan graag. 

Ik heb de laatste tijd ook nogal eens uitval van wifi.

Terwijl alles bekabeld is behalve de extra wifi punten.

Dus als ik kan ruilen, graag.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4872 reacties
  • January 13, 2025

@Millyensandra Tuurlijk, dat regel ik graag voor je! 😊

Op basis van het e-mailadres wat je gebruikt op de community kan ik alleen geen abonnement vinden. Wil je jouw community profiel de velden: postcode/huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer invullen? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen voor je aan de slag!


Millyensandra
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 32 reacties
  • January 13, 2025

@Demi van Odido 

Hallo, ik heb de gegevens aangepast. 

Bedankt voor de hulp


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1894 reacties
  • January 14, 2025

Hi ​@Millyensandra, ik ben gelijk met je mee gaan kijken, alleen zie ik dat de geboortedatum niet overeenkomt met de geboortedatum die bij ons bekend is. Zou je dit willen aanpassen? Dan kan ik daarna de omruiling voor je regelen! 


Millyensandra
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 32 reacties
  • January 14, 2025

@Nora van Odido 

Sorry, is aangepast.


Ishana van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Moderator
  • 2447 reacties
  • January 15, 2025

Hoi ​@Millyensandra, heel erg bedankt! Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Hierdoor moest je wifipunt ook vervangen worden. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana


Millyensandra
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 32 reacties
  • Antwoord
  • January 15, 2025

Hoi ​@Millyensandra, heel erg bedankt! Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Hierdoor moest je wifipunt ook vervangen worden. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

 

@Ishana van Odido 

Oki, bedankt voor de goede service