Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-56 samen met de WAP8607

  • 30 June 2024
  • 8 reacties
  • 71 Bekeken

Klopt het dat het Zyxell T-56 modem helemaal niet werkt in combinatie met de WAP8607 accespoints? Ik heb deze combinatie namelijk en ben al een paar weken bezig om dit werkend te krijgen, maar dit lukt dus niet.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Terry 

Nee je hebt dan de nieuwe Zyxel WX5600 WiFi punten nodig. Een moderator kan deze voor je omruilen.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Terry, ik wilde dit graag voor je omruilen! Alleen zie ik in je abonnement dat je geen wifi punt van ons afneemt. Kan dit kloppen? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana, 

voor zover ik me kan herinneren heb ik de AP’s destijds gekregen via mijn abbo bij T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +14

Dan zit daar geen omruil/upgrade programma bij. Die klanten betalen €2,50 per maand per wifi punt.

Dat is dan lekker, ik heb die WAP6807 AP’s moeten kopen bij het T-Mobile modem. Vervolgens wisselen jullie mijn modem om, want de oude is defect. En nu wordt ik op kosten gejaagd en kan mijn 2 oude AP’s weggooien.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Terry, ik wil je hier graag een oplossing voor bieden. Het lastige is dat de WAP6807 vroeg of laat niet meer je nieuwste apparaten kunnen ondersteunen, maar voor nu blijven het nog prima Wifi-versterkers. Ik wil eigenlijk voorstellen om je weer het vorige model modem dat je tot voor kort gebruikte toe te sturen. Deze werkt helemaal goed met je WAP6807 Wifi-punten en daardoor kan je blijven genieten van de Wifi-punten.

Geef het gerust aan als je het oudere model modem weer wil ontvangen, dan zal ik er snel voor zorgen dat eentje jouw kant op komt! 🙂

Hoi @Terry, ik wil je hier graag een oplossing voor bieden. Het lastige is dat de WAP6807 vroeg of laat niet meer je nieuwste apparaten kunnen ondersteunen, maar voor nu blijven het nog prima Wifi-versterkers. Ik wil eigenlijk voorstellen om je weer het vorige model modem dat je tot voor kort gebruikte toe te sturen. Deze werkt helemaal goed met je WAP6807 Wifi-punten en daardoor kan je blijven genieten van de Wifi-punten.

Geef het gerust aan als je het oudere model modem weer wil ontvangen, dan zal ik er snel voor zorgen dat eentje jouw kant op komt! 🙂

Hoi Cal, 

dat is een hele nette oplossing. Als je dat kan regelen zou ik voorlopig weer een tijd vooruit kunnen.

Alvast bedankt hiervoor!👍🏻

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Terry, het is helemaal gelukt! Ik heb je opnieuw een Zyxel T-54 toegestuurd, zoals je die voorheen had. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Mocht je met het T-54 modem problemen ervaren met de wifi, dan kan het wel zo zijn dat je nog Wifi 6 moet uitschakelen op het modem. Als deze aanstaat en de wifipunten die je nu hebt, kunnen alleen Wifi 5 aan, dan wil dit soms nog eens botsen. Na het uitschakelen van Wifi 6 moet het dan in ieder geval weer top in orde werken! Mocht het zelf niet helemaal lukken zodra je de T-54 binnen hebt, laat het dan gerust hier weten, dan kan ik dit ook handmatig voor je doen! 😁

Reageer