Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi

Toon eerste reactie

• is een Master Poster
  • 19 maart 2025

Ik denk dat het nu een echte storing is op het netwerk en niet de modem. Dan moet het power lampje knipperen… 

• heeft eerste post geplaatst
  • 19 maart 2025

Hier ook

• 19 maart 2025

In Zwolle ook weer geen internet. Wij hebben al de stekkers eruit gehaald. Heel frustrerend 

• is een Top Poster
  • 19 maart 2025

Hier ook regio zwolle inderdaad hetzelfde probleem.

Edit: zie dat Odido het onderhand ook als storing heeft staan op de site voor regio zwolle en dat ze opzoek zijn naar een oorzaak. Hopelijk morgen weer gefixt en geen nieuwe router nodig.

• 20 maart 2025
Steven Z schreef:

Ik heb precies hetzelfde als bovenstaande reacties. Internet viel een uur geleden in 1 keer uit (Zyxel T56). Gereset, kabels in en uit maar het maakt niks uit. Het wereld bolletje blijft rood branden. Graag zsm een nieuwe modem toesturen.

Update: internet doet het weer (Zwolle).

• is een Top Poster
  • 20 maart 2025
olafb1 schreef:

Hier helaas sinds een uur hetzelfde probleem met een Zyxel T56 router... Na een uur herstarten van de modem en ONT en kabels in en uit geen succes. Power blijft eerste minuut na opstart knipperen, daarna blijft hij constant aan. Internet LED is rood. Ben bang dat hier ook een nieuwe nodig is? Zo ja dan graag opsturen. Zou graag weer internet hebben in ieder geval....

Hier vanochtend wakker geworden zonder internet, router e.d. herstart maar geen resultaat. Dus hier nog hetzelfde probleem en dus nog steeds geen internet (regio zwolle)

Zyxel T-54 router geeft hier al sinds woensdag eveneens een rode wereldbol, en de Huawei router een rood knipperend LOS.

Bekabeling gecontroleerd, beiden herstart, en router een reset geven zorgen niet voor werkend internet.

• is een Top Poster
  • 20 maart 2025

Ik zie dat de storing in regio Zwolle niet meer op de odidosite staat gemeld. Hier is het internet echter nog niet aan de praat.. 

• 21 maart 2025

Hallo,

Ik ervaar helaas ook het issue met knipperend power lampje op mijn Zyxel T-56.

Dit na herstart nadat stroom er even af geweest is. 

Alle stappen die Odido opgeeft (eerst glasvezel kastje opstarten, wachten en vervolgens Zyxel starten) helpt niet.

Ik plaats hier mijn meldingt n.a.v. officiële melding van Odido, dat mensen met dit issue een nieuw modem opgestuurd krijgen.

Dus bij deze het verzoek voor een nieuw modem.

Mvg

E.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@Soezik, dit hoort inderdaad niet zo lang te duren, ik heb daarom direct opnieuw een modem jouw kant op gestuurd. Zodra deze verzonden is krijg je een e-mail om het pakket te kunnen volgen! 

@Linnielinnie en ​@Nautica14 blijft in jullie geval het powerlampje echt knipperen of brandt deze wel stabiel? Als het powerlampje stabiel brandt is er iets anders aan de hand en wil ik jullie vragen om een eigen topic te openen zodat we dit kunnen oplossen. Zorg er ook voor dat je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer helemaal compleet zijn in je profiel zodat we gelijk aan de slag kunnen! 

@overtaker, in jouw geval is het modem waarschijnlijk niet de oorzaak maar is er iets anders aan de hand. Wil je een eigen topic openen en hierin aangeven welke lampjes er precies branden op het modem en de ONT en welke kleur deze hebben? Een foto plaatsen mag ook. Zorg er ook voor dat de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toegevoegd zijn in jouw profiel, dan kunnen we gelijk voor je aan de slag gaan.

@olafb1 zou jij ook een eigen topic willen openen en hierin willen aangeven welke lampjes er branden op het modem en de ONT? Dan kijken we met je mee! 

@E-raz0r ik zie dat er al een nieuw modem naar je onderweg is! 

• is een Top Poster
  • 22 maart 2025
Nora van Odido schreef:

@Soezik, dit hoort inderdaad niet zo lang te duren, ik heb daarom direct opnieuw een modem jouw kant op gestuurd. Zodra deze verzonden is krijg je een e-mail om het pakket te kunnen volgen! 

@Linnielinnie en ​@Nautica14 blijft in jullie geval het powerlampje echt knipperen of brandt deze wel stabiel? Als het powerlampje stabiel brandt is er iets anders aan de hand en wil ik jullie vragen om een eigen topic te openen zodat we dit kunnen oplossen. Zorg er ook voor dat je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer helemaal compleet zijn in je profiel zodat we gelijk aan de slag kunnen! 

@overtaker, in jouw geval is het modem waarschijnlijk niet de oorzaak maar is er iets anders aan de hand. Wil je een eigen topic openen en hierin aangeven welke lampjes er precies branden op het modem en de ONT en welke kleur deze hebben? Een foto plaatsen mag ook. Zorg er ook voor dat de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toegevoegd zijn in jouw profiel, dan kunnen we gelijk voor je aan de slag gaan.

@olafb1 zou jij ook een eigen topic willen openen en hierin willen aangeven welke lampjes er branden op het modem en de ONT? Dan kijken we met je mee! 

@E-raz0r ik zie dat er al een nieuw modem naar je onderweg is! 

Het probleem is hier nu verholpen gelukkig! Vrijdag is een monteur lanfsgekomen. Reden van storing onbekend. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen