Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router. Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen WiFi. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router.
Wat ik al geprobeerd heb:
✅ Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 sec wachten, opnieuw aanzetten).
✅ Glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.
✅ WiFi-knop gecontroleerd.
✅ Bekabeling gecontroleerd.
Helaas blijft het probleem bestaan. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Moet ik bijvoorbeeld een factory reset uitvoeren, of kan dit duiden op een defecte router?
Alvast bedankt voor de hulp!
Beste antwoord door Sam van Odido
Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct. @Jonathandegeus, ik heb jou inmiddels toegevoegd aan de lijst.
Heb je hier verder vragen over? Of start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Vul alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en laat het weten in dit topic dat je dit gedaan hebt. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou. @arjanshoj @Robinnnnnnn @Boesje @lucasvlaarding @TimT, van jullie mis ik enkele gegevens. Zouden jullie deze nog willen aanvullen in jullie profiel?
Hier ook regio zwolle inderdaad hetzelfde probleem.
Edit: zie dat Odido het onderhand ook als storing heeft staan op de site voor regio zwolle en dat ze opzoek zijn naar een oorzaak. Hopelijk morgen weer gefixt en geen nieuwe router nodig.
Ik heb precies hetzelfde als bovenstaande reacties. Internet viel een uur geleden in 1 keer uit (Zyxel T56). Gereset, kabels in en uit maar het maakt niks uit. Het wereld bolletje blijft rood branden. Graag zsm een nieuwe modem toesturen.
Hier helaas sinds een uur hetzelfde probleem met een Zyxel T56 router... Na een uur herstarten van de modem en ONT en kabels in en uit geen succes. Power blijft eerste minuut na opstart knipperen, daarna blijft hij constant aan. Internet LED is rood. Ben bang dat hier ook een nieuwe nodig is? Zo ja dan graag opsturen. Zou graag weer internet hebben in ieder geval....
Hier vanochtend wakker geworden zonder internet, router e.d. herstart maar geen resultaat. Dus hier nog hetzelfde probleem en dus nog steeds geen internet (regio zwolle)
@Soezik, dit hoort inderdaad niet zo lang te duren, ik heb daarom direct opnieuw een modem jouw kant op gestuurd. Zodra deze verzonden is krijg je een e-mail om het pakket te kunnen volgen!
@Linnielinnie en @Nautica14 blijft in jullie geval het powerlampje echt knipperen of brandt deze wel stabiel? Als het powerlampje stabiel brandt is er iets anders aan de hand en wil ik jullie vragen om een eigen topic te openen zodat we dit kunnen oplossen. Zorg er ook voor dat je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer helemaal compleet zijn in je profiel zodat we gelijk aan de slag kunnen!
@overtaker, in jouw geval is het modem waarschijnlijk niet de oorzaak maar is er iets anders aan de hand. Wil je een eigen topic openen en hierin aangeven welke lampjes er precies branden op het modem en de ONT en welke kleur deze hebben? Een foto plaatsen mag ook. Zorg er ook voor dat de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toegevoegd zijn in jouw profiel, dan kunnen we gelijk voor je aan de slag gaan.
@olafb1 zou jij ook een eigen topic willen openen en hierin willen aangeven welke lampjes er branden op het modem en de ONT? Dan kijken we met je mee!
@E-raz0r ik zie dat er al een nieuw modem naar je onderweg is!
@Soezik, dit hoort inderdaad niet zo lang te duren, ik heb daarom direct opnieuw een modem jouw kant op gestuurd. Zodra deze verzonden is krijg je een e-mail om het pakket te kunnen volgen!
@Linnielinnie en @Nautica14 blijft in jullie geval het powerlampje echt knipperen of brandt deze wel stabiel? Als het powerlampje stabiel brandt is er iets anders aan de hand en wil ik jullie vragen om een eigen topic te openen zodat we dit kunnen oplossen. Zorg er ook voor dat je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer helemaal compleet zijn in je profiel zodat we gelijk aan de slag kunnen!
@overtaker, in jouw geval is het modem waarschijnlijk niet de oorzaak maar is er iets anders aan de hand. Wil je een eigen topic openen en hierin aangeven welke lampjes er precies branden op het modem en de ONT en welke kleur deze hebben? Een foto plaatsen mag ook. Zorg er ook voor dat de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toegevoegd zijn in jouw profiel, dan kunnen we gelijk voor je aan de slag gaan.
@olafb1 zou jij ook een eigen topic willen openen en hierin willen aangeven welke lampjes er branden op het modem en de ONT? Dan kijken we met je mee!
@E-raz0r ik zie dat er al een nieuw modem naar je onderweg is!
Het probleem is hier nu verholpen gelukkig! Vrijdag is een monteur lanfsgekomen. Reden van storing onbekend.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.