Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router. Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen WiFi. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router.
Wat ik al geprobeerd heb:
✅ Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 sec wachten, opnieuw aanzetten).
✅ Glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.
✅ WiFi-knop gecontroleerd.
✅ Bekabeling gecontroleerd.
Helaas blijft het probleem bestaan. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Moet ik bijvoorbeeld een factory reset uitvoeren, of kan dit duiden op een defecte router?
Alvast bedankt voor de hulp!
Beste antwoord door Sam van Odido
Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct. @Jonathandegeus, ik heb jou inmiddels toegevoegd aan de lijst.
Heb je hier verder vragen over? Of start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Vul alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en laat het weten in dit topic dat je dit gedaan hebt. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou. @arjanshoj @Robinnnnnnn @Boesje @lucasvlaarding @TimT, van jullie mis ik enkele gegevens. Zouden jullie deze nog willen aanvullen in jullie profiel?
Gisteren begon het stroomlampje van de modem te knipperen en sindsdien heb ik geen internet meer. Ik heb geprobeerd de modem te resetten en opnieuw aan te sluiten, maar zonder succes.
Nu moet ik internet gebruiken via mobiele tethering, maar omdat ik online werk, lopen de kosten hierdoor flink op. Ik zou het zeer op prijs stellen als dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen internet. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router en glasvezelmodem
Ik heb hetzelfde probleem. Regelmatig geen internet, met name in de avonduren. Zodra de televisie aan gaat, wordt de WiFi verbinding verbroken. Met als gevolg geen televisie en geen WiFi meer op alle andere apparaten. Resetten van router, glasvezelkastje of televisie heeft geen effect, de verbinding blijft weg. Zodra de televisie uit gezet wordt, komt de verbinding weer terug op alle andere apparaten.
Graag ontvang ik een nieuw router om deze problemen op te lossen.
Ik heb ook problemen dat de T-56 opnieuw opstart. Dan heb ik voor een paar seconden geen internet waardoor ik op bepaalde sites uitlog. Ik dacht dat het aan mijn internetkabel lag dus heb ik deze compleet vervangen maar dat heeft ook niet geholpen helaas. Ik heb wel mijn gegevens aangevuld.
Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct. @Jonathandegeus, ik heb jou inmiddels toegevoegd aan de lijst.
Heb je hier verder vragen over? Of start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Vul alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en laat het weten in dit topic dat je dit gedaan hebt. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou. @arjanshoj @Robinnnnnnn @Boesje @lucasvlaarding @TimT, van jullie mis ik enkele gegevens. Zouden jullie deze nog willen aanvullen in jullie profiel?
Helaas hebben wij dit probleem ook sinds 2 dagen.
Modem blijft maar knipperen na alle eerder genoemde storingsreacties. Wat zijn nu de vervolgstappen? @Sam van Odido
Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen internet. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router en glasvezelmodem
Op dit moment speelt er inderdaad een algemeen probleem met onze diensten i.c.m. het Zyxel T-56 modem. In dit topic houden we jullie hiervan op de hoogte. Zodra er een update is, plaatsen wij die gelijk.
In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat jullie geheel zonder Internet zitten. Ik stuur dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je het mij weten als je hier interesse in hebt?
Ik kan mij ook goed voorstellen dat jullie de tijd zonder diensten graag vergoed zien. Uiteraard zal ik dit in orde maken. Dit kan echter wel pas wanneer het probleem is opgelost. Op die manier hebben we gelijk de gehele periode te pakken. Het bedrag wordt dan verrekend met de volgende factuur. Als je mij een seintje geeft wanneer je weer online bent, regel ik dit gelijk voor je.
Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij dan vooral weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen!
Sorry maar Ik heb nog geen reactie ontvangen, ik heb geen internet al 2 dagen
Halo,
Ik heb hetzelfde probleem met Zyxel T-56
Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen WiFi. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 sec wachten, opnieuw aanzetten).
- Glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.
Vanmorgen viel bij ons het internet uit via glasvezel. In de meterkast zag ik dat het “internet” lampje rood is. Alle andere lampjes zijn normaal, ook op de mediaconverter. Er flikkert bij mij geen power lampje oid.
Ik ben eens gaan kijken via de Zyxel T56 router zelf en ik zie daar dat ik geen WAN IP heb. Deze vernieuwen helpt ook niets en dit blijft gewoon zo.
Ik heb met Odido gebeld en toch zou dit issue te maken hebben met het T56 probleem dat zich sinds 1 maart voordoet. Een beetje raar aangezien dat issue blijkbaar de router steeds opnieuw laat opstarten, dat doet mijn T56 router dus niet. De medewerker gaf ons ook meteen 50% korting op onze factuur. Ok, bedankt, maar ik zou liever internet hebben eigenlijk.
Ik moest ook niet meer bellen over dit issue aangezien ze er geen zicht op hebben wanneer dit zal opgelost zijn. Dit kan dus dagen tot weken duren, ze hebben geen enkel idee.
Na het gesprek wou ik mijn TP Link Deco rechtstreeks aansluiten en als Router laten werken ipv als Access point. Even de mode aanpassen en VLAN 300 invullen, maar ook op die manier krijg ik geen WAN IP.
Ik betwijfel het dus dat dit aan het T56 toestel ligt, maar bij Odido zeggen ze dat er geen storing is. Wat nu dus? Dagen en weken wachten tot ze een nieuwe router opsturen? Hopen dat ze dan beseffen dat het misschien toch niet daar aan ligt?
In ieder geval werkt er hier dus niets meer en wachten vind ik geen gepaste oplossing.
@Robinnnnnnn Het modem is al onderweg. Graag gedaan natuurlijk! 😀
@Marcel v S Ik begrijp de verwarring hoor, echt! Alleen jouw lijnmeting ziet er anders uit dan bij klanten die last hebben van de storing. Bij hen komt namelijk het modem niet online in de meting, maar het ONT (glasvezelkastje) wel. In jouw geval zijn beide apparaten wel online en zichtbaar in de meting. Vandaar dat er in jouw geval een monteur is aangestuurd.
Laat je het mij weten als Guidion contact heeft opgenomen?
beste ik ben dood ziek geweeest en nog steeds geen internet.
Heb gegevens aangevuld. Kan ik nu aub met spoed een nieuw modem krijgen?
Ik heb dit probleem ook, hierdoor kan ik ook geen tv kijken. Kunnen jullie mij ook helpen/compenseren @Odido aangezien jullie waarschijnlijk wel gewoon factureren? Het power lampje blijft knipperen en de wifi werkt niet.
Ik heb hetzelfde probleem met het modem…zylex t-56 alles geprobeerd maar geen internet! Ik heb mijn gegevens aangevuld en ik zou ook graag een nieuw modem ontvangen…🙏🏻🙏🏻
Hier al een aantal maanden problemen met het internet. Monteur ook al eens geweest en kon toen niets vinden. Nu is er ineens een bekend probleem met de router die ik heb??? @Sam van Odido ik neem aan dit gecompenseerd wordt? Jullie kunnen zien wanneer de monteur is geweest en sindsdien al meerdere keren gehad. Klantenservice heeft hier nooit iets over gezegd.
Sinds gisteren ben ik (internet en tv) klant van Odido. Echter het modem wat ik heb gekregen (Zyxel T-56) werkt niet naar behoren waardoor ik niet van jullie diensten gebruik kan maken. Niet echt een lekkere start. Telefonische klantenservice gaf aan te wachten op een oplossing van de T-56 storing maar als ik dit bericht zo lees duurt dat al een aantal dagen en is er nog geen zicht op verbetering. Voor mijn werk vanuit huis heb ik bedraad internet nodig. Kan ik via deze weg rekenen op een snelle oplossing?
Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router. Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen WiFi. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router.
Wat ik al geprobeerd heb:
✅ Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 sec wachten, opnieuw aanzetten).
✅ Glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.
✅ WiFi-knop gecontroleerd.
✅ Bekabeling gecontroleerd.
Helaas blijft het probleem bestaan. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Moet ik bijvoorbeeld een factory reset uitvoeren, of kan dit duiden op een defecte router?
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb hetzelfde probleem al sinds 2 maart! De Zyxel heeft een knipperend Power-lampje en geeft geen internet. Kan geen stabiele verbinding krijgen via WiFi of kabel. Kom nu pas wat forumposts op het spoor hierover en ben blij dat het dus niet aan mij ligt. Ik lees dat een nieuw modem de oplossing is, kan ik die ook krijgen Odido?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.