Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi


Toon eerste reactie

304 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

@Marcel v S Duidelijk, dankjewel voor je terugkoppeling! 

Sorry dat de monteursafspraak niet is doorgegaan, dat is niet de bedoeling. Ik help je graag verder!

Ik ben meteen gaan kijken en zie inderdaad dat de afspraak is verzet van vandaag naar 10 maart. Ik kan het niet beloven, maar ik heb direct een e-mail gestuurd naar mijn collega’s van Guidion met de vraag of de afspraak niet toch nog vandaag of anders morgen kan plaatsvinden. Zij zullen hierover contact met je opnemen. 

Ik heb nog even een dubbelcheck gedaan, maar jouw euvel is wel anders dan beschreven in dit topic en op onze algemene storingspagina. Dit kan ik terugzien in de lijnmeting. Wil je daarom een nieuw topic aanmaken, zodat we eventuele updates daar verder kunnen bespreken? Op die manier houden we dit topic overzichtelijk. Voor het gemak mag je natuurlijk een linkje van dit topic meesturen, dan kunnen wij jouw verhaal hier teruglezen. 

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je ondertussen al wel gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je deze nog niet gebruikt, stuur ik die graag naar je toe. Als je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze koppelen aan je andere apparaten, zodat je toch online bent. Laat je het mij weten als je hier interesse in hebt? 

Mocht je nog vragen hebben, stel je ze dan in het nieuwe topic? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig! 😀

 

 

Ik wil natuurlijk een nieuwe topic aanmaken als dat nodig is, maar ik vraag mij echt af of ik niet hetzelfde probleem heb, ik heb toch ook last van een knipperend powerlampje en een modem wat niet doorstart? Lijkt mij hetzelfde probleem wat iedereen heeft, die ook sinds afgelopen weekend is ontstaan.


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 maart 2025

Bij mij hetzelfde probleem, al een week. Graag ontvang ik een nieuwe modem.  Alle stappen meermaals geprobeerd. 
 

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 7 maart 2025

@Robinnnnnnn Het modem is al onderweg. Graag gedaan natuurlijk! 😀

 

@Marcel v S Ik begrijp de verwarring hoor, echt! Alleen jouw lijnmeting ziet er anders uit dan bij klanten die last hebben van de storing. Bij hen komt namelijk het modem niet online in de meting, maar het ONT (glasvezelkastje) wel. In jouw geval zijn beide apparaten wel online en zichtbaar in de meting. Vandaar dat er in jouw geval een monteur is aangestuurd. 

Laat je het mij weten als Guidion contact heeft opgenomen?

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 7 maart 2025

@juleshooij Goed dat je aansluit, ik help je graag! 

Wil je alleen nog je geboortedatum invullen? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag! 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

@juleshooij Goed dat je aansluit, ik help je graag! 

Wil je alleen nog je geboortedatum invullen? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag! 

Gedaan. Thanks!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 7 maart 2025

@juleshooij Geregeld! 😀 Het nieuwe modem komt jouw kant op en de vergoeding is geregeld. 

Je ontvangt over beide een e-mail ter bevestiging en een track & trace code voor het modem. Daarnaast ontvang je retourinstructies voor het defecte modem. 

 


  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 7 maart 2025

Ik heb hier de laatste tijd ook last van. Graag je hulp ​@Sam van Odido 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 7 maart 2025

@Irfantje Goed dat je aan de bel trekt en sorry voor dit ongemak. Ik help je natuurlijk graag verder!

Ik heb gelijk jouw modem uitgelezen, maar ik vermoed niet dat je last hebt van dit specifieke probleem. Jouw meting ziet er namelijk niet hetzelfde uit. Wil je mij uitleggen wat er precies aan de hand is? Ervaar je helemaal geen verbinding of een wegvallende verbinding?

Daarnaast wil ik je vragen om het modem en het ONT (glasvezelkastje) allebei nogmaals van de stroom te halen. Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kijk ik meteen opnieuw met je mee!

Wil je hier een eigen topic over starten? Dan blijft dit topic overzichtelijk voor ons en degene die last hebben van de algemene storing. Alvast bedankt voor de genomen moeite! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 maart 2025

Hello 

I'm having the same problem for almost 6 days now and I already called 3 times.

Can you help please


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 7 maart 2025

@MarioHabib Thank you for reaching out to us through this topic. I’ll help you straight away!

The new router is on its way to you, and I made the arrangements for the refund. You will receive a confirmation e-mail about this. You will also receive a track & trace code to follow your order as well as instructions to send back the defect router. 

Please let me know if there is anything else I can help with. I’m always happy to do so!


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 7 maart 2025

Sinds eind ochtend geen internet en tv omgeving Brunssum Zuid Limburg.

Modem herstart maar internet lampje blijft rood.

 

Mvg

Dennis


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

@MarioHabib Thank you for reaching out to us through this topic. I’ll help you straight away!

The new router is on its way to you, and I made the arrangements for the refund. You will receive a confirmation e-mail about this. You will also receive a track & trace code to follow your order as well as instructions to send back the defect router. 

Please let me know if there is anything else I can help with. I’m always happy to do so!

Thank you so much


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 maart 2025

Hallo Teresa, fijn dat je meepraat! Ik heb mijn geboortedatum toegevoegd aan mijn profiel, heb je zo voldoende informatie om het nieuwe modem te kunnen sturen?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 maart 2025

Ik heb een t54 maar helaas exact dezelfde problemen. Vooral in de avonduren ontzettend instabiel. De gebruikelijke stappen ondernomen maar helaas helpt niets. Svp spoedig nieuwe modem sturen conform jullie verzoek. Ik ontvang graag de bevestiging. 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 7 maart 2025

Zojuist contact gehad met odido. Mijn probleem ligt buiten mijn woning. Hier moet een monteur voor komen. Deze kan pas maandag!!! Tussen 12 en 4. Odido laat ons gewoon lekker het hele weekend zonder internet en tv zitten.

En dan kunnen ze wel met die kl.te Voucher komen maar als je een telefoon hebt die sinds de laatste update binnen 2 uur leeg is heb je daar ook geen z.k aan. Bij kpn heb je een dag in de week waar geen monteur aanwezig is en dat is op zondag. Tot op vandaag had ik geen spijt van de overstap naar die spijt is dubbel zo hard aanwezig nu.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 maart 2025

Hello

I also have the same problem with my Zyxel-T56 modem. I haven’t got any internet since Sunday. The modem is on but the internet light is red. Can I get a replacement for my modem? Thank you.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 maart 2025

Zelfde probleem hier ik ontvang graag een nieuwe!

Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

Hoi allemaal, 

Heel erg bedankt voor het aansluiten bij dit topic. Ik help gelijk verder! 

@0681roy, ​@vgorin en ​@Djari Ik heb direct gekeken en zie gelukkig dat dit voor jullie al is opgepakt door mijn collega’s van de Klantenservice. Het nieuwe modem is besteld en naar jullie onderweg. Je hebt hier een e-mail ter bevestiging over ontvangen en zal ook een track & trace code ontvangen. De vergoeding is ook in het systeem gezet en per e-mail bevestigd. Dit bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. 

 

@ioneater, ​@JannekeLiset, ​@Toverkoning, ​@Robinnnnnnn, ​@brianhutteman, ​@Avloon en ​@Samven89 Ik heb de vergoeding voor jullie allemaal in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en het bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. Het nieuwe modem komt eraan! Ook hier krijg je per e-mail een bevestiging van en een track & trace code. 

@Avloon Ik heb jou ook gelijk een Unlimited vouchercode gestuurd. Mocht iemand deze nog nodig hebben, laat het vooral aan mij weten. 

 

@Sfcg, ​@goedevrijdags en ​@chunduri2010 Ook voor jullie maak ik de boel uiteraard graag in orde. Echter kloppen nog niet alle gevraagde gegevens. Willen jullie je geboortedatum nog eens nagaan?

@KingKing In jouw geval mis ik nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. Laat je het mij weten? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag, komt goed! 

 

@Pablov Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een melding van maakt. Ik help je uiteraard graag om dit op te lossen. Ik vermoed alleen dat dit om een ander euvel gaat. Om het topic overzichtelijk te houden, wil ik je vragen hier een eigen topic voor starten. Laat je het mij weten als je zover bent?

Ik heb al wel vast gekeken naar jouw situatie en zie gelukkig dat de technische dienst hier mee bezig is. In de laatste notitie van gister geven zij aan dat de netwerkbeheerder contact met jou zal opnemen om de verbinding te herstellen. 

@Marcel v S Ook voor jou wil ik er natuurlijk voor zorgen dat het Internet weer werkt. Ik kijk graag met je mee! Het is mij alleen nog niet helemaal duidelijk of jij ook last hebt van dit euvel of dat het toch om iets anders gaat. Kan je mij vertellen of het powerlampje van jouw modem constant blijft knipperen (ook na een herstart)? 

 

Hebben jullie nog vragen? Stel ze gerust, ik sta voor jullie klaar! 😊

Oh ja, ik zag het. Ik heb het nu hersteld. We hebben echter ook in de tussentijd gebeld (gisteren) en er was ons gezegd dat een nieuwe router vandaag bezorgd zou worden. Dit is niet gebeurd en we hebben ook niets meer gehoord hierover. De onbeperkt data code loopt bij ons ook bijna af dus we zouden echt heel graag zsm de nieuwe router willen ontvangen.

 

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 maart 2025
goedevrijdags schreef:
Teresa van Odido schreef:

Hoi allemaal, 

Heel erg bedankt voor het aansluiten bij dit topic. Ik help gelijk verder! 

@0681roy, ​@vgorin en ​@Djari Ik heb direct gekeken en zie gelukkig dat dit voor jullie al is opgepakt door mijn collega’s van de Klantenservice. Het nieuwe modem is besteld en naar jullie onderweg. Je hebt hier een e-mail ter bevestiging over ontvangen en zal ook een track & trace code ontvangen. De vergoeding is ook in het systeem gezet en per e-mail bevestigd. Dit bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. 

 

@ioneater, ​@JannekeLiset, ​@Toverkoning, ​@Robinnnnnnn, ​@brianhutteman, ​@Avloon en ​@Samven89 Ik heb de vergoeding voor jullie allemaal in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en het bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. Het nieuwe modem komt eraan! Ook hier krijg je per e-mail een bevestiging van en een track & trace code. 

@Avloon Ik heb jou ook gelijk een Unlimited vouchercode gestuurd. Mocht iemand deze nog nodig hebben, laat het vooral aan mij weten. 

 

@Sfcg, ​@goedevrijdags en ​@chunduri2010 Ook voor jullie maak ik de boel uiteraard graag in orde. Echter kloppen nog niet alle gevraagde gegevens. Willen jullie je geboortedatum nog eens nagaan?

@KingKing In jouw geval mis ik nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. Laat je het mij weten? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag, komt goed! 

 

@Pablov Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een melding van maakt. Ik help je uiteraard graag om dit op te lossen. Ik vermoed alleen dat dit om een ander euvel gaat. Om het topic overzichtelijk te houden, wil ik je vragen hier een eigen topic voor starten. Laat je het mij weten als je zover bent?

Ik heb al wel vast gekeken naar jouw situatie en zie gelukkig dat de technische dienst hier mee bezig is. In de laatste notitie van gister geven zij aan dat de netwerkbeheerder contact met jou zal opnemen om de verbinding te herstellen. 

@Marcel v S Ook voor jou wil ik er natuurlijk voor zorgen dat het Internet weer werkt. Ik kijk graag met je mee! Het is mij alleen nog niet helemaal duidelijk of jij ook last hebt van dit euvel of dat het toch om iets anders gaat. Kan je mij vertellen of het powerlampje van jouw modem constant blijft knipperen (ook na een herstart)? 

 

Hebben jullie nog vragen? Stel ze gerust, ik sta voor jullie klaar! 😊

Oh ja, ik zag het. Ik heb het nu hersteld. We hebben echter ook in de tussentijd gebeld (gisteren) en er was ons gezegd dat een nieuwe router vandaag bezorgd zou worden. Dit is niet gebeurd en we hebben ook niets meer gehoord hierover. De onbeperkt data code loopt bij ons ook bijna af dus we zouden echt heel graag zsm de nieuwe router willen ontvangen.

 

Daaraan nog toegevoegd. Ik zag dat je beschreef dat er een mail over gestuurd zou worden en een track en trace code zou komen als een router verstuurd is. Deze hebben wij niet ontvangen na ons belletje. We zijn dan ook een beetje bang dat het desondanks de belofte aan de telefoon niet goed is gegaan.

 

  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 7 maart 2025

Goede dag, 

 

Wij hebben al heel de avond geen internet (rood lampje) en bij het glasvezelkastje een knipperend groen lampje bij PON

 

Buren verderop hebben wel internet. 

 

Heb glasvezel kastje en router al uit en aan gedaan zoals geadviseerd maar niets helpt 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

 

Hoi,

ik ervaar deze problemen ook al sinds een week. Kan ik ook een nieuwe modem krijgen? 
 

Alvast bedankt! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 maart 2025

Goedemiddag,

ik ervaar (al een paar dagen) hetzelfde probleem met mijn zyxel T56. Het internet lampje brandt rood, het power lampje is wel groen. Hierdoor heb ik geen werkend internet in mijn woning. Ik heb het kastje al uit/aan gedaan, maar dit hielp niet.
Ben benieuwd wat jullie kunnen doen! Alvast bedankt!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

Hoi allemaal, 

Op dit moment speelt er inderdaad een algemeen probleem met onze diensten i.c.m. het Zyxel T-56 modem. In dit topic houden we jullie hiervan op de hoogte. Zodra er een update is, plaatsen wij die gelijk. 

In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat jullie geheel zonder Internet zitten. Ik stuur dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je het mij weten als je hier interesse in hebt? 

Ik kan mij ook goed voorstellen dat jullie de tijd zonder diensten graag vergoed zien. Uiteraard zal ik dit in orde maken. Dit kan echter wel pas wanneer het probleem is opgelost. Op die manier hebben we gelijk de gehele periode te pakken. Het bedrag wordt dan verrekend met de volgende factuur. Als je mij een seintje geeft wanneer je weer online bent, regel ik dit gelijk voor je. 

Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij dan vooral weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Ook wij ervaren problemen met mijn Zyxel T-56 router; TV geeft continue storing en Wifi valt constant weg. Ik neem aan dat we ook een nieuwe router kunnen verwachten? Gegevens inmiddels op de aangegeven plek ingevuld.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

Hoi allemaal, 

Op dit moment speelt er inderdaad een algemeen probleem met onze diensten i.c.m. het Zyxel T-56 modem. In dit topic houden we jullie hiervan op de hoogte. Zodra er een update is, plaatsen wij die gelijk. 

In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat jullie geheel zonder Internet zitten. Ik stuur dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je het mij weten als je hier interesse in hebt? 

Ik kan mij ook goed voorstellen dat jullie de tijd zonder diensten graag vergoed zien. Uiteraard zal ik dit in orde maken. Dit kan echter wel pas wanneer het probleem is opgelost. Op die manier hebben we gelijk de gehele periode te pakken. Het bedrag wordt dan verrekend met de volgende factuur. Als je mij een seintje geeft wanneer je weer online bent, regel ik dit gelijk voor je. 

Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij dan vooral weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 


Bij ons hetzelfde probleem met de Zyxel T-56. Het power lampje blijft knipperen (ook na het doorlopen van alle stappen). Hierdoor geen internet. Kunnen wij ook een nieuw modem ontvangen? Op Lekerwaard 142 1824HH ivm vakantie. Alle gegevens zijn verder ingevuld in het profiel. Alvast bedankt! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 maart 2025

Hoi,

 

Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router, doet het niet sinds de storing. 

Ik heb een profiel aangemaakt hier met de gegevens.

 

Alvast bedankt.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen