Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router. Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen WiFi. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router.
Wat ik al geprobeerd heb:
✅ Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 sec wachten, opnieuw aanzetten).
✅ Glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.
✅ WiFi-knop gecontroleerd.
✅ Bekabeling gecontroleerd.
Helaas blijft het probleem bestaan. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Moet ik bijvoorbeeld een factory reset uitvoeren, of kan dit duiden op een defecte router?
Alvast bedankt voor de hulp!
Beste antwoord door Sam van Odido
Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct. @Jonathandegeus, ik heb jou inmiddels toegevoegd aan de lijst.
Heb je hier verder vragen over? Of start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Vul alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en laat het weten in dit topic dat je dit gedaan hebt. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou. @arjanshoj @Robinnnnnnn @Boesje @lucasvlaarding @TimT, van jullie mis ik enkele gegevens. Zouden jullie deze nog willen aanvullen in jullie profiel?
Ik heb hetzelfde probleem. Al dagen niet kunnen thuiswerken. Hopelijk kunnen jullie zsm een nieuwe modem toesturen, ik heb mijn profiel aangepast. Ik hoor graag van jullie.
Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct. @Jonathandegeus, ik heb jou inmiddels toegevoegd aan de lijst.
Heb je hier verder vragen over? Of start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Vul alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en laat het weten in dit topic dat je dit gedaan hebt. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou. @arjanshoj @Robinnnnnnn @Boesje @lucasvlaarding @TimT, van jullie mis ik enkele gegevens. Zouden jullie deze nog willen aanvullen in jullie profiel?
Wij zijn nog niet gebeld en ontvangen graag een nieuwe modem en een vergoeding. We ontvangen graag een reactie. Mvg.
Vanavond een profiel aangemaakt en alle gevraagde gegevens ingevuld. Als sinds zaterdagochtend geen internet meer, vanochtend ineens wel wifi maar rood lampje geen internet brand.
Als ik modem restart geeft ie 1 van de 8 x ongeveer wel wifi, maar geen internet. (Rood lampje).
Helpdesk zegt alleen dat eraan gewerkt wordt, en dat het modem het vanzelf weer gaat doen. Op verzoek van helpdesk factory reset moeten doen.
Hetzelfde probleem hier. Al dagen geen internet. Mijn gegevens staan in mijn profiel.
A
Anonymous
0 reacties
5 maart 2025
Hier ook sinds zaterdag een defect modem en dus geen internet. Graag ontvang ik spoedig een nieuw modem en een compensatie voor de niet geleverde diensten.
@Sam van Odido Wij hebben als sinds Zaterdag ochtend helemaal niks meer zouden gebeld worden, nou ik heb nog niks gehoord, Dus ging ik zelf maar bellen maar dan word er alleen maar verteld ja nee u komt vanzelf aan de beurt, Mijn vrouw heeft nu een data nundel van odido maar ook die is alweer bijna ten einde als compensatie. Ze werkt full time thuis. en nu al zo goed als een week geen internet of het ergste nog niet eens een oplossing! ben zeker niet te spreken over odido dit moment hoor, resetten en alle guides volgen geen nut gehad. En we hebben inderdaad ook die zyxel
Ik ervaar ook al sinds afgelopen zaterdag problemen (heb een Zyxel T-56). Zou ik een nieuwe router kunnen krijgen? En kan ik nog iets van internet krijgen? Ik zit nu op mijn hotspot van mijn telefoon maar ik heb bijna geen data meer.
Ook ik heb sinds zaterdag 1 maart last van het bovenstaande probleem met de Zyxel t56. Contact gehad met de klantenservice en een onbeperkt internet bundel voor een week gekregen, dat was prima, maar is nu ook bijna verlopen. Ook wij ontvangen dus graag een nieuwe modem om weer WiFi te krijgen. Ik heb de benodigde gegevens aan mijn profiel toegevoegd. Dank alvast voor de hulp!
Heel erg bedankt voor het aansluiten bij dit topic. Ik help gelijk verder!
@0681roy, @vgorin en @Djari Ik heb direct gekeken en zie gelukkig dat dit voor jullie al is opgepakt door mijn collega’s van de Klantenservice. Het nieuwe modem is besteld en naar jullie onderweg. Je hebt hier een e-mail ter bevestiging over ontvangen en zal ook een track & trace code ontvangen. De vergoeding is ook in het systeem gezet en per e-mail bevestigd. Dit bedrag wordt verrekend met de volgende factuur.
@ioneater, @JannekeLiset, @Toverkoning, @Robinnnnnnn, @brianhutteman, @Avloon en @Samven89 Ik heb de vergoeding voor jullie allemaal in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en het bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. Het nieuwe modem komt eraan! Ook hier krijg je per e-mail een bevestiging van en een track & trace code.
@Avloon Ik heb jou ook gelijk een Unlimited vouchercode gestuurd. Mocht iemand deze nog nodig hebben, laat het vooral aan mij weten.
@Sfcg, @goedevrijdags en @chunduri2010 Ook voor jullie maak ik de boel uiteraard graag in orde. Echter kloppen nog niet alle gevraagde gegevens. Willen jullie je geboortedatum nog eens nagaan?
@KingKing In jouw geval mis ik nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. Laat je het mij weten? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag, komt goed!
@Pablov Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een melding van maakt. Ik help je uiteraard graag om dit op te lossen. Ik vermoed alleen dat dit om een ander euvel gaat. Om het topic overzichtelijk te houden, wil ik je vragen hier een eigen topic voor starten. Laat je het mij weten als je zover bent?
Ik heb al wel vast gekeken naar jouw situatie en zie gelukkig dat de technische dienst hier mee bezig is. In de laatste notitie van gister geven zij aan dat de netwerkbeheerder contact met jou zal opnemen om de verbinding te herstellen.
@Marcel v S Ook voor jou wil ik er natuurlijk voor zorgen dat het Internet weer werkt. Ik kijk graag met je mee! Het is mij alleen nog niet helemaal duidelijk of jij ook last hebt van dit euvel of dat het toch om iets anders gaat. Kan je mij vertellen of het powerlampje van jouw modem constant blijft knipperen (ook na een herstart)?
Hebben jullie nog vragen? Stel ze gerust, ik sta voor jullie klaar! 😊
@0681roy, @vgorin en @Djari Ik heb direct gekeken en zie gelukkig dat dit voor jullie al is opgepakt door mijn collega’s van de Klantenservice. Het nieuwe modem is besteld en naar jullie onderweg. Je hebt hier een e-mail ter bevestiging over ontvangen en zal ook een track & trace code ontvangen. De vergoeding is ook in het systeem gezet en per e-mail bevestigd. Dit bedrag wordt verrekend met de volgende factuur.
@ioneater, @JannekeLiset, @Toverkoning, @Robinnnnnnn, @brianhutteman, @Avloon en @Samven89 Ik heb de vergoeding voor jullie allemaal in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en het bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. Het nieuwe modem komt eraan! Ook hier krijg je per e-mail een bevestiging van en een track & trace code.
@Avloon Ik heb jou ook gelijk een Unlimited vouchercode gestuurd. Mocht iemand deze nog nodig hebben, laat het vooral aan mij weten.
@Sfcg, @goedevrijdags en @chunduri2010 Ook voor jullie maak ik de boel uiteraard graag in orde. Echter kloppen nog niet alle gevraagde gegevens. Willen jullie je geboortedatum nog eens nagaan?
@KingKing In jouw geval mis ik nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. Laat je het mij weten? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag, komt goed!
@Pablov Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een melding van maakt. Ik help je uiteraard graag om dit op te lossen. Ik vermoed alleen dat dit om een ander euvel gaat. Om het topic overzichtelijk te houden, wil ik je vragen hier een eigen topic voor starten. Laat je het mij weten als je zover bent?
Ik heb al wel vast gekeken naar jouw situatie en zie gelukkig dat de technische dienst hier mee bezig is. In de laatste notitie van gister geven zij aan dat de netwerkbeheerder contact met jou zal opnemen om de verbinding te herstellen.
@Marcel v S Ook voor jou wil ik er natuurlijk voor zorgen dat het Internet weer werkt. Ik kijk graag met je mee! Het is mij alleen nog niet helemaal duidelijk of jij ook last hebt van dit euvel of dat het toch om iets anders gaat. Kan je mij vertellen of het powerlampje van jouw modem constant blijft knipperen (ook na een herstart)?
Hallo Teresa, fijn dat je reageert ook al zegt de helpdesk van Odido dat er geen medewerkers in de Community zitten :-)
Ja ook bij mij hetzelfde probleem, powerlichtje blijft knipperen, Wan lichtje gaat aan (tweede lampje) en heel soms als ik het vaker probeer gaan ook de wifi lampjes branden, en blijft het internet rood. (Ongeveer 1 op de 10 restarts)
Ik heb de helpdesk een aantal keren gesproken en vanochtend tevergeefs op een monteur van Guidion gewacht (zegt aangebeld te hebben, maar ik heb niks gezien, buurman wel, zag iemand die foto maakte en weer vertrok…)
@Marcel v S Duidelijk, dankjewel voor je terugkoppeling!
Sorry dat de monteursafspraak niet is doorgegaan, dat is niet de bedoeling. Ik help je graag verder!
Ik ben meteen gaan kijken en zie inderdaad dat de afspraak is verzet van vandaag naar 10 maart. Ik kan het niet beloven, maar ik heb direct een e-mail gestuurd naar mijn collega’s van Guidion met de vraag of de afspraak niet toch nog vandaag of anders morgen kan plaatsvinden. Zij zullen hierover contact met je opnemen.
Ik heb nog even een dubbelcheck gedaan, maar jouw euvel is wel anders dan beschreven in dit topic en op onze algemene storingspagina. Dit kan ik terugzien in de lijnmeting. Wil je daarom een nieuw topic aanmaken, zodat we eventuele updates daar verder kunnen bespreken? Op die manier houden we dit topic overzichtelijk. Voor het gemak mag je natuurlijk een linkje van dit topic meesturen, dan kunnen wij jouw verhaal hier teruglezen.
Misschien val ik in de herhaling, maar maak je ondertussen al wel gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je deze nog niet gebruikt, stuur ik die graag naar je toe. Als je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze koppelen aan je andere apparaten, zodat je toch online bent. Laat je het mij weten als je hier interesse in hebt?
Mocht je nog vragen hebben, stel je ze dan in het nieuwe topic? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig! 😀
Helemaal goed, kun je dat nieuwe modem gewoon achterwegen laten? Hoef ik ook niets terug te sturen. Heb alles nu toch al vervangen voor eigen apparatuur wat een stuk beter werkt als die zyxel meuk.
@Robinnnnnnn Als je dat echt heel graag wil, kan ik dit voor je regelen. Houd er alleen wel rekening mee dat wanneer wij de verbinding moeten meten wij altijd vragen om onze apparatuur aan te sluiten. Omdat jouw huidige modem defect is, lijkt het mij wel verstandig om dit nieuwe modem in ontvangst te nemen, zodat je deze in ieder geval achter de hand hebt. Op die manier kan je in de toekomst het snelst geholpen worden.
Het defecte modem moet dan wel terug worden gestuurd.
Laat je mij weten wat je wil? Dan regel ik het voor je!
@Robinnnnnnn Als je dat echt heel graag wil, kan ik dit voor je regelen. Houd er alleen wel rekening mee dat wanneer wij de verbinding moeten meten wij altijd vragen om onze apparatuur aan te sluiten. Omdat jouw huidige modem defect is, lijkt het mij wel verstandig om dit nieuwe modem in ontvangst te nemen, zodat je deze in ieder geval achter de hand hebt. Op die manier kan je in de toekomst het snelst geholpen worden.
Het defecte modem moet dan wel terug worden gestuurd.
Laat je mij weten wat je wil? Dan regel ik het voor je!
Stuur hem dan toch maar op anders is het inderdaad weer een heel gedoe als jullie niets kunnen uitmeten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.