Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi


Toon eerste reactie

236 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 maart 2025

Beste team, wij hebben ook dit probleem bij onze router (en wifi versterkers) sinds installatie een maand geleden. Hoe dit op te lossen? Alvast veel dank.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 maart 2025

Ik heb hetzelfde probleem. Gegevens zijn aangevuld.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 maart 2025

Vandaag abonnement verlengd en upgrade laten doen van 400mb naar 1gb abbo

 

tip gekregen om modem reboot te doen en heb ik geen internet meer door het beruchte knipperende power led op mijn zyxel t-56


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 maart 2025

Hallo, sinds gisteravond heb ik dit probleem ook met de t56 router. Klopt het dat er via dit kanaal een oplossing geboden kan worden?


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Jeroen808, de vouchercode heb ik naar je opgestuurd! We kijken inderdaad achteraf nog naar de vergoeding en welke dan volledig passend is!

@Ivion,ik zie dat jij inmiddels via een andere weg contact hebt gezocht en een afspraak met een monteur hebt voor maandag. Succes!

@Larice, voor jou heb ik het modem vervangen. Je krijgt nog meer informatie per e-mail, ook over de retour van de huidige T-56. Dankjewel voor je geduld!

@Cinerama, goed dat je dit laat weten! Ik heb je verbinding meteen bekeken en zie dat het modem nu al een tijd onafgebroken online staat. Klopt het dat de verbinding niet meer is weggevallen? Toch wel, laat het mij dan weten!

@AlbertGro, bij jou zie ik ook dat het modem nu 10 dagen onafgebroken online staat. Ik vermoed daarom dat je geen last hebt van dit specifieke issue. Weet je zeker dat de Power wegvalt? Start anders een los topic en beschrijf waar je last van hebt. Wij helpen je super graag verder!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 maart 2025
Sam van Odido schreef:

Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct. ​@Jonathandegeus, ik heb jou inmiddels toegevoegd aan de lijst. 

Heb je hier verder vragen over? Of start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Vul alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en laat het weten in dit topic dat je dit gedaan hebt. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou. @arjanshoj ​@Robinnnnnnn ​@Boesje ​@lucasvlaarding ​@TimT, van jullie mis ik enkele gegevens. Zouden jullie deze nog willen aanvullen in jullie profiel?

 

 

Beste Sam, ook wij hebben bovenstaande problemen met het herstarten van onze Zyxel T-56 modem. We hebben ons communityprofiel ingevuld.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 maart 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Jeroen808, de vouchercode heb ik naar je opgestuurd! We kijken inderdaad achteraf nog naar de vergoeding en welke dan volledig passend is!

@Ivion,ik zie dat jij inmiddels via een andere weg contact hebt gezocht en een afspraak met een monteur hebt voor maandag. Succes!

@Larice, voor jou heb ik het modem vervangen. Je krijgt nog meer informatie per e-mail, ook over de retour van de huidige T-56. Dankjewel voor je geduld!

@Cinerama, goed dat je dit laat weten! Ik heb je verbinding meteen bekeken en zie dat het modem nu al een tijd onafgebroken online staat. Klopt het dat de verbinding niet meer is weggevallen? Toch wel, laat het mij dan weten!

@AlbertGro, bij jou zie ik ook dat het modem nu 10 dagen onafgebroken online staat. Ik vermoed daarom dat je geen last hebt van dit specifieke issue. Weet je zeker dat de Power wegvalt? Start anders een los topic en beschrijf waar je last van hebt. Wij helpen je super graag verder!

Dag Cheyenne, dank voor je reactie. Ik zie toch echt sinds gister(vrijdag)avond (20.00 denk ik) het power knopje knipperen en er is geen enkele verbinding met internet mogelijk. Wat ik heb gelezen komt het exact overeen met de bekende problemen met dit betreffende modem/router. Daarvoor nooit problemen gehad dus daarvoor was het modem/de router inderdaad 10 dagen+ online.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 maart 2025

Ik heb mijn modem ontvangen. Er is een probleem. Ik moet mijn mobiele telefoon elke ochtend met wi fi verbinden. Het gaat niet automatisch 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 30 maart 2025
RikenAnnelies schreef:
Sam van Odido schreef:

Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct. ​@Jonathandegeus, ik heb jou inmiddels toegevoegd aan de lijst. 

Heb je hier verder vragen over? Of start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Vul alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en laat het weten in dit topic dat je dit gedaan hebt. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou. @arjanshoj ​@Robinnnnnnn ​@Boesje ​@lucasvlaarding ​@TimT, van jullie mis ik enkele gegevens. Zouden jullie deze nog willen aanvullen in jullie profiel?

 

 

Beste Sam, ook wij hebben bovenstaande problemen met het herstarten van onze Zyxel T-56 modem. We hebben ons communityprofiel ingevuld.

Vandaag even contact gehad met de helpdesk en we krijgen een nieuwe modem.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4132 reacties
  • 30 maart 2025

@RikenAnnelies Superfijn om te lezen dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega’s van de Klantenservice. Geweldig dat het nieuwe modem onderweg is! Laat je nog even weten of de problemen hiermee verholpen zijn? 

 

@AlbertGro Ik ben gelijk nogmaals voor je gaan kijken en zie nu inderdaad dat het modem niet meer online komt in de meting. Ik heb daarom gelijk een nieuw modem jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Ook ontvang je instructies over het retourneren  van het defecte modem. 

Daarnaast heb ik direct de vergoeding voor je in het systeem gezet. Ook hier ontvang je een e-mailbevestiging over. Houd er rekening mee dat dit bedrag in 1 keer wordt verrekend met de volgende factuur. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

 

@Soezik Fijn om te lezen dat je het modem hebt ontvangen en de verbinding weer werkt. Ik help je natuurlijk graag verder om ook dit euvel te verhelpen. Wil je eens nagaan in de instellingen van je telefoon of automatisch verbinden met het wifinetwerk aanstaat? Afhankelijk van het type telefoon, vind je dit meestal onder Instellingen > Wifi. Mocht je er niet uitkomen, kan je het mij altijd vragen if onze toestelhulp raadplegen. Laat je mij weten of het is gelukt?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 maart 2025
Cheyenne van Odido schreef:



@Cinerama, goed dat je dit laat weten! Ik heb je verbinding meteen bekeken en zie dat het modem nu al een tijd onafgebroken online staat. Klopt het dat de verbinding niet meer is weggevallen? Toch wel, laat het mij dan weten!

 

Ik heb het voor nu opgelost door 1 van mijn Tp-Link XE75 units van mijn Mesh netwerk als router in te stellen. Het Odido T-56  modem werkt niet meer en zou ik toch graag vervangen zien worden 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen