Ik zal dat morgen nogmaals doen, is ook gedaan tijdens installatie van nieuwe router. Laat het je weten
@Btux Super, dank je wel! We wachten je terugkoppeling af.
Hoi @Marwa H.I, heel goed dat je dit kenbaar maakt, ik zie je graag snel weer zorgeloos genieten van ons Internet! Daarom heb ik meteen je dossier gepakt om mee te denken aan de oplossing. Ik was blij om te zien dat je inmiddels snel een afspraak hebt staan met Guidion.
Ik heb er vertrouwen in dat Guidion veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar jullie ontmoeting!
Ik dien een aanvraag in voor mijn nichtje. Die heeft nu geen internet in verband met de zelfde problemen als hier boven. De powerbutton blijft knipperen en verder geen internet(ook geen WiFI).
Welke informatie hebben jullie nodig om het een en ander te kunnen uitlezen?
Wat lief dat je dit voor haar regelt @JordHaan1988. Ik help je natuurlijk graag verder!
Heb je de mogelijkheid om haar gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer) toe te voegen aan jouw community profiel? Mocht dit niet lukken dan kan ze het beste of zelf een community-account aanmaken.
Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kan ik meteen met je meekijken!
Daarnaast adviseer ik om het modem en het ONT alvast een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik zie overigens meer topics met die hierover gaan:
Als ik de stekker van de modem er 100 keer uit en opnieuw in doen start hij misschien 1 a 2 keer op. Vanmorgen bijna 2 uur bezig geweest en gelukkig had ik internet. Ik pas een aantal opties aan op de web interface omdat ik hem had gereset en weer hetzelfde probleem. Inmiddels al weer een uur de modem in en uit de stopcontact aan het halen in de hoop dat deze straks weer een keer opstart.
Ik had contact opgenomen met het service team, maar 3 werkdagen wachten (en dus ook nog eens 10% van je maandbedrag verder) is voor mij met thuiswerken geen optie. Odido winkel zit letterlijk om de hoek, maar die kunnen niet even een nieuwe modem meegeven terwijl deze gewoon kapot is en je nota bene IT’er bent. Helaas...
HI @Yeasis ,
Vervelend om te horen. Ik heb een replacement voor de aangemaakt, deze wordt zo snel mogelijk verstuurd naar je!
Hallo, bij deze haak ik aan in dit topic.
Sinds gisteravond ook geen internet meer. Vanmorgen 2 maal telefonisch contact gehad en meerdere malen stroom van glasvezelkastje en router en reset met knopje achterzijde t56. Helaas nog niks. Zou een mail ontvangen om een afspraak met een monteur te maken. Helaas hier nog geen mail over gezien.
Alle lichtjes branden/knipperen. Alleen power blijft stabiel groen.
Hi @Yavix, welkom op onze Community!
Ik ben meteen voor je gaan kijken maar het lijkt erop dat je sinds gister weer online bent. Klopt dit?
Klopt ineens ging het internet weer aan. Blijkbaar toch een storing ondanks dat er gezegt werd dat alles in orde was. Bedankt