Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-56 geen internet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds vanavond opeens geen internet. Huawei glasvezel kastje brand alles ok, Zyxel T56 modem alles groen, behalve het internet lampje, deze brandt rood. 

Geen storingsmeldingen van Odido zelf. Wel een verhoogd aantal meldingen op alle storingen.nl

Heb het stappenplan op de website al doorlopen. Internet komt niet terug.....

Beste antwoord door arnoudhgz

@Tommie van Odido de volgende dag (vandaag dus) was het automatisch opgelost, maar ben op zich wel benieuwd wat voor storing het was.

Bekijk origineel

3 reacties

KerraT
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 24 april 2025
arnoudhgz schreef:

Sinds vanavond opeens geen internet. Huawei glasvezel kastje brand alles ok, Zyxel T56 modem alles groen, behalve het internet lampje, deze brandt rood. 

Geen storingsmeldingen van Odido zelf. Wel een verhoogd aantal meldingen op alle storingen.nl

Heb het stappenplan op de website al doorlopen. Internet komt niet terug.....

Hi ​@arnoudhgz ,

Als het geen baat had om de ONT en modem opnieuw op te starten, het kan wellicht helpen de utp kabel tussen modem en ONT te vervangen, vooral als op de ONT LOS uit is en PON constant groen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 24 april 2025

Hey ​@arnoudhgz, welkom op onze Community!

Dankjewel dat je dit hier meldt en top dat je zelf het stappenplan al helemaal hebt doorlopen, dat helpt enorm om snel te kunnen schakelen. Om gelijk even goed met je mee te kijken naar de verbinding heb ik nog één klein dingetje van je nodig: zou je je geboortedatum in je communityprofiel willen aanvullen? Daarmee kan ik je gegevens erbij pakken en een lijnmeting uitvoeren. Laat je het me weten zodra je dat gedaan hebt? Dan duik ik er voor je in!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 24 april 2025

@Tommie van Odido de volgende dag (vandaag dus) was het automatisch opgelost, maar ben op zich wel benieuwd wat voor storing het was.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen