Welkom op onze community! @ReneVoor
Ik wil graag dat jouw problemen met TV als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik help je hier graag bij!
Begrijp ik goed dat je gebruikmaakt van de Smart TV app? Zo ja, heb je al eens geprobeerd om deze te verwijderen/opnieuw te installeren?
Mocht dit niet voor verbetering zorgen ben ik benieuwd naar het volgende:
- Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
- Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
- Wat is de softwareversie van de TV?
- Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
- Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
- Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
- Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?
Als je alle gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) van je community profiel invult, kijk ik gelijk met je mee.
Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar!