Skip to main content

hoi, lieve mensen,

@Tommie van Odido en @Ishana van Odido 

ik zit hier met een rare T-54 die blijft maar zich rebooten. ik kan ook niet in de modem inloggen want hij gaat meteen uit  

ben al een maand bezig met de klantenservice. zoveel keer gebeld. ik heb alle stappen doorgelopen met hun meerdere keren en zij hebben ook gezien dat van hun kant de modem ook niet reageert.  

het is gezegd twee keer nu dat er een nieuwe modem moet komen ter vervanging maar elke keer dat ik bel word ik een andere verhaal verteld 

ik voel me echt niet serieus genomen meer

wie kan mij helpen want ik wil wel bij Odido blijven (verder geen problemen) maar onder deze omstandigheden vind ik het moeilijk  

pleaaseee and dank jullie wel

 

Hi @ellie_s, goed dat je dit aankaart.

We weten van de reboots op de T-54. Dit is bekend bij Zyxel en we werken aan de oplossing. Ik heb je voor nu een T-56 opgestuurd. Die heeft dit probleem niet! 


@Tommie van Odido dankjewel voor je snelle antwoord en hulp!

kan niet wachten dat de nieuwe modem hier is!

 


Reageer