Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-54 Valt uit

Ik heb sinds 6 maart dat de T-54 regelmatig onbereikbaar is en het internet op m'n (bedrade) netwerk wegvalt. Is er toen een nieuwe firmware update geweest toevallig? Zo ja, kunnen jullie die dan terugzetten?

Ik heb nu V5.17(ABZC.0)T54C_b28.

Beste antwoord door Geelhartje

Sven-Odido schreef:

Hi ​@Geelhartje

Ik heb de downgrade op je modem gestart. Deze zal over een paar minuten opnieuwe opstarten. Sorry voor het ongemak! 

Dat is razendsnel, bedankt!

Ik hoop dat het hiermee opgelost is.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20998 reacties
  • 9 april 2025

Hallo ​@Geelhartje 

Is het zo dat de T54 spontaan herstart? Dat is namelijk een bekend probleem met de nieuwe firmware.

Als alle privé velden in je community profiel ingevuld staan dan kan een moderator een downgrade voor je uitvoeren.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 april 2025

Ja, soms meermaals per dag, soms lang niet. Lijkt niet echt een touw aan vast te knopen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 10 april 2025

Hi ​@Geelhartje

Ik heb de downgrade op je modem gestart. Deze zal over een paar minuten opnieuwe opstarten. Sorry voor het ongemak! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 10 april 2025
Sven-Odido schreef:

Hi ​@Geelhartje

Dat is razendsnel, bedankt!

Ik hoop dat het hiermee opgelost is.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen