Dag allemaal, ik lees helaas vaker dit soort berichten en nu is ook bij ons zover. Onze modem geeft ondanks opnieuw opstarten, kabels opnieuw erin etc een rood internet lampje waardoor we geen internet hebben. Niks doet het en alles al geprobeerd. Hier zie ik sommige dezelfde vragen en dat er dan contact word opgenomen voor een persoonlijk advies. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. power= groen en knippert niet.
WAN= groen en knipper niet.
Internet=rood.
LAN=uit.
2.4G= groen en knippert soms snel achter elkaar.
5G= groen en knippert de hele tijd snel.
Ik hoor heel graag wat wij kunnen doen om weer internet te hebben..
Bladzijde 1 / 1
Same problem
Hoi @maaikehoogland en @PolderPhantom, kunnen jullie je Internet + TV klantnummers in je profiel plaatsen, alsjeblieft? Dan kan ik meteen op onderzoek uit en uitvogelen waar het spaak loopt. Houd er wel rekening mee dat vandaag een nationale feestdag is en daarom de techneuten in principe niet aan het werk zijn. Het zal - indien noodzakelijk - morgen opgepakt worden.
Gelukkig nieuwjaar!
Klantnummer done
More config information:
Note: there is no WAN ip address and renewing the lease down not work
PON has 2 green and no alarm
Hi @PolderPhantom, thanks for the update and happy new year! I immediately went to check for you and see that they have sent a new modem. Hopefully this will solve it for you. Would you give me a feedback after installing the new modem? Thanks in advance!
@Tommie van Odido it is working now with the new modem
lets make sure @maaikehoogland is working soon as well
many thanks
J
@Tommie van Odido well not very stable. lost tv signal twice in the first 2 hours. This kind of instability has plagued me for months now
@PolderPhantom I would’ve hoped that the new router resolved this. No worries, I am here to find the right solution for you!
I immediately opened a new ticket to the Back Office. They will investigate the connection further.
@Jason van Odido helaas hebben wij een vervangend WiFi kastje gekregen omdat het 2 weken moet duren om iemand te sturen om het probleem te verhelpen. Helaas dus zelfs die vervangende wifi kastje het na 1 dag al niet meer… zelfde probleem, rood lampje en geen internet wat ik ook probeer. Wij zijn echt niet blij hiermee want hierdoor zitten wij weer het weekend zonder internet. Hopelijk kunnen jullie ons tegemoet komen in dit alles en hoor ik graag wat wij nu moeten doen.
Hi @maaikehoogland, wat jammer om te lezen! Ik wil ontzettend graag meekijken maar mis de gegevens waar Jason op 1 januari om heeft gevraagd. Als je nog hulp nodig hebt, plaats dan je klantnummer in je Community profiel. Op je e-mailadres kan ik geen abonnement vinden. Je klantnummer bestaat uit drie letters en vijf cijfers en kun je bijvoorbeeld op je rekening vinden!
P.S Hou er rekening mee dat we op de Community topics beantwoorden op volgorde van binnenkomst. Vandaag ben je het snelste via onze klantenservice geholpen (0800-0092)!
@Cheyenne van Odido dat is als het goed is XXXXX
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
@maaikehoogland Ik ben direct het systeem ingedoken en ik zie dat het onderzoek nog in volle gang is bij mijn collega’s van de technische dienst. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt. Echter willen we het echt goed uitzoeken, zodat het probleem zich niet opnieuw voordoet. Heel erg bedankt voor je geduld!
Wellicht dat dit al is aangeboden, maar mocht je gebruik maken van een Odido of BEN simkaart dan kan ik je een Unlimited Voucher code sturen. Hiermee kan je een hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online! Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken? Ik stuur het je dan gelijk toe.
@Teresa van Odido bedankt voor uw reactie. Dit is inderdaad al aangeboden maar helaas heb ik geen mobiel abonnement van odido of BEN. Is er nog een andere tegemoetkoming? Ik betaal nu namelijk veel meer 4G internet kosten en kan thuis niet aan school oid. Ik hoop dat jullie ons tegemoet kunnen komen want dit lijkt me niet de bedoeling met de maandelijkse kosten die we betalen voor goed werkend internet.
@maaikehoogland Laat ik vooropstellen dat je sowieso wordt gecompenseerd voor de tijd dat je geen diensten hebt gehad, geen zorgen! Echter kan ik dit pas voor je in het systeem zetten, zodra het probleem ook daadwerkelijk is opgelost. Het systeem berekent de compensatie automatisch en dit zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende.
Ik wil echt heel graag dat je kan internetten en al helemaal als het om school gaat, dat is belangrijk! Je mag van mij een simkaart kopen (€10) in één van onze Odido Shops. Als je een foto van de bon in dit topic plaats verplaatst, vergoed ik deze gelijk voor je! Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken? Dan stuur ik je alvast een voucher code in een privébericht, zodat je gelijk aan je schoolwerk kan.
@Teresa van Odido Dank voor het meedenken Teresa! Fijn dat het gecompenseerd gaat worden, goede service. Het probleem is sinds gistermiddag verholpen door een glasvezel medewerker van kpn. Het kopen van een simkaart is dus niet meer nodig en jullie kunnen (als dat niet al gebeurd is) in het systeem zetten dat het is opgelost. Bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.