@Sven-Odido Goedmiddag! Mag ik ook de vorige (goedwerkende) firmware versie krijgen? Ik werk thuis en dit is erg vervelend, metname met online vergaderingen… Alvast bedankt!
Done!
Hoi @Sven-Odido Zou je dit voor ons ook kunnen terugzetten?
Voorkeur gaat uit naar nieuwe T-56 als dit mogelijk is, met name de verbetering op de Lan/wan poort dat ik goed kan gebruiken
Als ik op de technische dienst moet wachten voor maar een oplossing kan dat blijkbaar nog lang duren.
Bedankt iederegeval
Hi @Enterprise1701,
Kan je aangeven wat voor probleem je precies hebt? Ik zie dat je modem nu zn 8 dagen online is.
Hi @Enterprise1701,
Kan je aangeven wat voor probleem je precies hebt? Ik zie dat je modem nu zn 8 dagen online is.
Wij hadden het probleem ook dat modem uit het niets herstart, en ja hij is inderdaad nu 8 dagen online, maar eerlijk gezegd is de huidige software onbetrouwbaar geworden, wie weet wat er volgende keer gebeurd.
Wij hadden het probleem ook dat modem uit het niets herstart, en ja hij is inderdaad nu 8 dagen online, maar eerlijk gezegd is de huidige software onbetrouwbaar geworden, wie weet wat er volgende keer gebeurd.
Modem is gedowngrade
Wij hadden het probleem ook dat modem uit het niets herstart, en ja hij is inderdaad nu 8 dagen online, maar eerlijk gezegd is de huidige software onbetrouwbaar geworden, wie weet wat er volgende keer gebeurd.
Modem is gedowngrade
Hartstikke bedank voor de hulp en snelle reactie Sven.
intussen is de firmware op mijn modem weer terug gezet zie ik. ik weet alleen niet wanneer, want hij is in het laatste half uur weer drie keer opniew opgestart. ik hoop er maar op dat hij net terug is gegaan naar de vorige firmware en dat hij het blijft doen.
Ik heb ook sinds een week last van een spontaan herstartende T-54 modem, nadat het voor bijna 2 jaar probleemloos heeft gewerkt. Bij mij is het dagelijks 1x, maar als ik inlog op de modem en door de settings klik veroorzaakt dit ook een reboot. Firmware versie is ook V5.17(ABZC.0)T54C_b28.
@Sven-Odido Is het mogelijk om ook bij mij de firmware te downgraden?
hoi, allemaal en ook
@Sven-Odido
ik lees vol verbazing over jullie ervaringen en het helpt ook
in de afgelopen maand ben ik bezig met odido bellen over hetzelfde onderwerp
van hun kant heeft odido ook vastgesteld dat de modem niet benaderbaar is en bij elke poging jij zich gaat resetten
hij blijft zich willekeurig rebooten
fabrieksinstellingen terug heeft ook niet gewerkt, monteur hier ook geweest
vastgesteld dat er een nieuwe modem moet komen de t-56 zeiden ze, maar niks meer gehoord
dan weer aan de lijn gehouden, elke keer dat ik bel
maar nu zie ik dat ik niet de enige ben
wanner is het mogelijk die modem toch te krijgen? anders vrees ik dat ik mijn abonnement moet gaan opzeggen
@Sven-Odido
door jullie heb ik ook gekeken, ik heb inderdaad hetzelfde firmware versie
zou je bij mij ook de firmware kunnen aanpassen aub naar de werkende?
@LoWang @ellie_s Downgrade is gedaan.
Ik merkte inderdaad zojuist de reboot en het is gelukt, bedankt @Sven-Odido !
@Sven-Odido
Hier ook exact hetzelfde probleem. Wanneer je al op de modem gaat inloggen gaat deze al in een harde reset met deze firmware; V5.17(ABZC.0)T54C_b28
Zou je mijn modem ook terug kunnen zetten naar een werkende variant? Inmiddels heb ik dit probleem al een aantal weken.
Goedenavond @Sven-Odido , ik ervaar ook dezelfde problemen met de T-54 router. Is er een manier om de firmware te downgraden? Wordt er gewerkt aan nieuwe firmware?
Wat is de beste oplossing? Een nieuwe router? Zoja, zenden jullie mij de meeste geschikte (glasvezel) op? T-56 is dat als ik het zo lees.
Ik hoop dat u snel een oplossing heeft, want dit is hoogst vervelend.
Alvast bedankt! Gr. Sander
@gielz Ik heb de downgrade gestart bij je.
@Sdito Kan je je klantgegevens invullen in je profiel dan kan ik die van jou ook doen.
@Sven-Odido klantgegevens ingevuld. Weet je genoeg hiermee? Alvast bedankt!
@Sven-Odido klantgegevens ingevuld. Weet je genoeg hiermee? Alvast bedankt!
Downgrade is gestart
Ik ervaar hier hetzelfde probleem met een T54, niet werkbaar zo zeker niet met thuiswerken.
@Sven-Odido kan die van mij ook gedowngrade worden? Ik ervaar helaas dezelfde problemen sinds een maand. Heb al een reset gedaan, maar lijkt niet te werken.
Mijn modem crashed ook regelmatig als ik via mn browser de instellingen probeer aan te passen. Met name het openen van de logs blijkt problemen te geven. Wat me ook opvalt: Ik kan het veiligheidslogboek niet volledig opschonen. Als ik op “logboek wissen” druk, dan komen alle logs van voor 15 oktober spontaan weer terug (rond die tijd begonnen de problemen ook op te treden). De recentere logs verwijderd hij wel netjes.
Hi @ImJustACowLol, welkom op onze Community!
Ik heb je op de lijst gezet, de firmware zal spoedig gedowngrade worden.
@Sven-Odido Zet mij ook maar op de downgrade lijst!
Al weken reboot m’n router elke dag, en ik zie dat het een bekend software probleem is? Ik schrik hier wel van.
Hi @Koen095, ik heb je op de lijst gezet, de firmware zal spoedig gedowngrade worden!
@Tommie van Odido @Sven-Odido zou ik ook een downgrade kunnen krijgen alsjeblieft? Ik ervaar helaas ook dagelijkse onderbrekingen van de verbinding. Dit is erg hinderlijk met thuiswerken en smart-apparatuur.
alvast erg bedankt!
Hey @odiri24, ik heb het modem bekeken en hij wordt niet uit zichzelf meermaals per dag gereboot dus dit lijkt op een ander probleem.
Kan je aangeven op welke apparaten, het liefst met MAC-adres, je de uitval ervaart en op welke datum/tijdstippen dit gebeurd? Ik zie dat je de 2,4 GHz frequentie verborgen hebt, maar hier wel een TP-Link op hebt aangesloten. Kan je het modem terug zetten naar fabrieks instellingen en de TP-Link uit je netwerk willen halen? Het kan dat de TP-Link met deze configuratie voor de verstoring zorgt.