Skip to main content

Sinds gisteren heb ik dat mijn modem willekeurig opnieuw opstart een paar keer per dag. Naar mijn vermoeden is er een nieuwe update geweest omdat de kleur van het dashboard opeens anders is dan het altijd is geweest.

Ik heb het modem al meerdere keren herstart en ook twee keer terug naar fabrieksinstellingen gebracht maar hij toont nogsteeds hetzelfde gedrag. Als ik inlog om wat instellingen te veranderen op het modem dan herstart hij ook elke keer. 

Verder heb ik geen extra modems / router / ap's op mijn netwerk en alleen mij pc bedraad aangesloten. 

De huidige firmware is versie: V5.17(ABZC.0)T54C_b28

Mijn aansluiting is nogsteeds gewoon dsl, heb nog geen glasvezel.

Mocht iemand hier iets op weten hoor ik het graag! Thanks!

@Sven-Odido Goedmiddag! Mag ik ook de vorige (goedwerkende) firmware versie krijgen? Ik werk thuis en dit is erg vervelend, metname met online vergaderingen… Alvast bedankt!

Done! 

Hoi @Sven-Odido Zou je dit voor ons ook kunnen terugzetten?

Voorkeur gaat uit naar nieuwe T-56 als dit mogelijk is, met name de verbetering op de Lan/wan poort dat ik goed kan gebruiken

Als ik op de technische dienst moet wachten voor maar een oplossing kan dat blijkbaar nog lang duren.

Bedankt iederegeval

Hi @Enterprise1701

Kan je aangeven wat voor probleem je precies hebt? Ik zie dat je modem nu zn 8 dagen online is. 

Hi @Enterprise1701

Kan je aangeven wat voor probleem je precies hebt? Ik zie dat je modem nu zn 8 dagen online is. 

Wij hadden het probleem ook dat modem uit het niets herstart, en ja hij is inderdaad nu 8 dagen online, maar eerlijk gezegd is de huidige software onbetrouwbaar geworden, wie weet wat er volgende keer gebeurd.

Wij hadden het probleem ook dat modem uit het niets herstart, en ja hij is inderdaad nu 8 dagen online, maar eerlijk gezegd is de huidige software onbetrouwbaar geworden, wie weet wat er volgende keer gebeurd.

Modem is gedowngrade

Modem is gedowngrade

Hartstikke bedank voor de hulp en snelle reactie Sven.

intussen is de firmware op mijn modem weer terug gezet zie ik. ik weet alleen niet wanneer, want hij is in het laatste half uur weer drie keer opniew opgestart. ik hoop er maar op dat hij net terug is gegaan naar de vorige firmware en dat hij het blijft doen.

Ik heb ook sinds een week last van een spontaan herstartende T-54 modem, nadat het voor bijna 2 jaar probleemloos heeft gewerkt. Bij mij is het dagelijks 1x, maar als ik inlog op de modem en door de settings klik veroorzaakt dit ook een reboot. Firmware versie is ook V5.17(ABZC.0)T54C_b28.

@Sven-Odido Is het mogelijk om ook bij mij de firmware te downgraden?

hoi, allemaal en ook 

@Sven-Odido 

ik lees vol verbazing over jullie ervaringen en het helpt ook

in de afgelopen maand ben ik bezig met odido bellen over hetzelfde onderwerp 

van hun kant heeft odido ook vastgesteld dat de modem niet benaderbaar is en bij elke poging jij zich gaat resetten 

hij blijft zich willekeurig rebooten

fabrieksinstellingen terug heeft ook niet gewerkt, monteur hier ook geweest

vastgesteld dat er een nieuwe modem moet komen de t-56 zeiden ze, maar niks meer gehoord

dan weer aan de lijn gehouden, elke keer dat ik bel 

maar nu zie ik dat ik niet de enige ben

wanner is het mogelijk die modem toch te krijgen? anders vrees ik dat ik mijn abonnement moet gaan opzeggen 

@Sven-Odido 

door jullie heb ik ook gekeken, ik heb inderdaad hetzelfde firmware versie

zou je bij mij ook de firmware kunnen aanpassen aub naar de werkende?

@LoWang @ellie_s Downgrade is gedaan.

Ik merkte inderdaad zojuist de reboot en het is gelukt, bedankt @Sven-Odido !

dankjewel @Sven-Odido 

Reageer