Hoi @Sven-Odido Zou je dit voor ons ook kunnen terugzetten?
Voorkeur gaat uit naar nieuwe T-56 als dit mogelijk is, met name de verbetering op de Lan/wan poort dat ik goed kan gebruiken
Als ik op de technische dienst moet wachten voor maar een oplossing kan dat blijkbaar nog lang duren.
Bedankt iederegeval
Hi @Enterprise1701,
Kan je aangeven wat voor probleem je precies hebt? Ik zie dat je modem nu zn 8 dagen online is.
Hi @Enterprise1701,
Kan je aangeven wat voor probleem je precies hebt? Ik zie dat je modem nu zn 8 dagen online is.
Wij hadden het probleem ook dat modem uit het niets herstart, en ja hij is inderdaad nu 8 dagen online, maar eerlijk gezegd is de huidige software onbetrouwbaar geworden, wie weet wat er volgende keer gebeurd.
Wij hadden het probleem ook dat modem uit het niets herstart, en ja hij is inderdaad nu 8 dagen online, maar eerlijk gezegd is de huidige software onbetrouwbaar geworden, wie weet wat er volgende keer gebeurd.
Modem is gedowngrade
Hartstikke bedank voor de hulp en snelle reactie Sven.
intussen is de firmware op mijn modem weer terug gezet zie ik. ik weet alleen niet wanneer, want hij is in het laatste half uur weer drie keer opniew opgestart. ik hoop er maar op dat hij net terug is gegaan naar de vorige firmware en dat hij het blijft doen.
Ik heb ook sinds een week last van een spontaan herstartende T-54 modem, nadat het voor bijna 2 jaar probleemloos heeft gewerkt. Bij mij is het dagelijks 1x, maar als ik inlog op de modem en door de settings klik veroorzaakt dit ook een reboot. Firmware versie is ook V5.17(ABZC.0)T54C_b28.
@Sven-Odido Is het mogelijk om ook bij mij de firmware te downgraden?
hoi, allemaal en ook
@Sven-Odido
ik lees vol verbazing over jullie ervaringen en het helpt ook
in de afgelopen maand ben ik bezig met odido bellen over hetzelfde onderwerp
van hun kant heeft odido ook vastgesteld dat de modem niet benaderbaar is en bij elke poging jij zich gaat resetten
hij blijft zich willekeurig rebooten
fabrieksinstellingen terug heeft ook niet gewerkt, monteur hier ook geweest
vastgesteld dat er een nieuwe modem moet komen de t-56 zeiden ze, maar niks meer gehoord
dan weer aan de lijn gehouden, elke keer dat ik bel
maar nu zie ik dat ik niet de enige ben
wanner is het mogelijk die modem toch te krijgen? anders vrees ik dat ik mijn abonnement moet gaan opzeggen
@Sven-Odido
door jullie heb ik ook gekeken, ik heb inderdaad hetzelfde firmware versie
zou je bij mij ook de firmware kunnen aanpassen aub naar de werkende?
@LoWang @ellie_s Downgrade is gedaan.
Ik merkte inderdaad zojuist de reboot en het is gelukt, bedankt @Sven-Odido !