Skip to main content

Sinds gisteren heb ik dat mijn modem willekeurig opnieuw opstart een paar keer per dag. Naar mijn vermoeden is er een nieuwe update geweest omdat de kleur van het dashboard opeens anders is dan het altijd is geweest.

Ik heb het modem al meerdere keren herstart en ook twee keer terug naar fabrieksinstellingen gebracht maar hij toont nogsteeds hetzelfde gedrag. Als ik inlog om wat instellingen te veranderen op het modem dan herstart hij ook elke keer. 

Verder heb ik geen extra modems / router / ap's op mijn netwerk en alleen mij pc bedraad aangesloten. 

De huidige firmware is versie: V5.17(ABZC.0)T54C_b28

Mijn aansluiting is nogsteeds gewoon dsl, heb nog geen glasvezel.

Mocht iemand hier iets op weten hoor ik het graag! Thanks!

Geduld is een schone zaak, maar ik ben na ettelijke restarts de afgelopen dagen toch wel benieuwd wat de status hiervan is? Of is het toch een kwestie van individueel om een oplossing vragen, @Sven-Odido?

Odido wacht gewoon op een lading T-56's, die ze nu niet hebben. Daarom worden er allemaal noodsprongen gemaakt met onderzoeken ism. Zyxel en monteurs langssturen. 

Geduld is een schone zaak, maar ik ben na ettelijke restarts de afgelopen dagen toch wel benieuwd wat de status hiervan is? Of is het toch een kwestie van individueel om een oplossing vragen, @Sven-Odido?

Het is nog steeds in onderzoek, we hebben een mogelijk oorzaak gevonden. De eerste testen zien er goed uit. Heb die aanpassing ook bij jouw doorgevoerd. Hopelijk werkt het nu beter bij jouw. 

Het is nog steeds in onderzoek, we hebben een mogelijk oorzaak gevonden. De eerste testen zien er goed uit. Heb die aanpassing ook bij jouw doorgevoerd. Hopelijk werkt het nu beter bij jouw. 

Dus een aanpassing op afstand zou moeten werken? Dan vraag ik mij af waarom aanstaande vrijdag hier een monteur komt om alles te vervangen.