Hallo @Wijnrooy
Heb je ook een andere stopcontact getest of de aan/uit knop achter de Zyxel-T50 indrukken?
Hallo @Wijnrooy
Heb je ook een andere stopcontact getest of de aan/uit knop achter de Zyxel-T50 indrukken?
Ja, uiteraard! Maar geeft geen enkele sjoege. Het is helemaal dood.
Hallo @Wijnrooy
Heb je ook een andere stopcontact getest of de aan/uit knop achter de Zyxel-T50 indrukken?
Ja, uiteraard! Maar geeft geen enkele sjoege. Het is helemaal dood.
Onze schoonzoon was toevallig hier en is ict-er en heeft alles nagelopen, alle bedradingen er uit en er weer in, aan/uit, ander stopcontact maar niets reageerde. Volgens hem is een nieuwe stroomdraad of nog beter nieuwe stroomdraad én nieuw modem de oplossing.
Hoi @Wijnrooy, apart dat het modem zo ineens het leven heeft gegeven en heel fijn dat je het uitgebreid hebt getest, dat is erg handig! Ik wilde meteen voor je aan de slag om een waardige vervanger te regelen, alleen zie ik dat je inmiddels contact met de klantservice hebt gehad en er een monteur is aangestuurd die ook een reserve modem mee zal nemen.
Hiermee verwacht ik dat je snel weer kan genieten, de monteur kan je heel goed helpen!