Beantwoord

Zonder internet na een mislukte aansluiting

  • 25 November 2021
  • 29 reacties
  • 325 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 7

Hi @SergeyT, merci voor het aankaarten! Ik ben gelijk weer met je mee gaan kijken, want ik wil echt dat jullie zo snel mogelijk online komen. Ik ben heel blij om de laatste update van vanochtend terug te zien. Ik zie dat de netwerkbeheerder contact met jou heeft gehad voor het inplannen van een afspraak. Ik ga ontzettend duimen dat jij na afloop van deze afspraak van een top verbinding gaat genieten. Geef jij hier een seintje zodra de netwerkbeheerder weer weg is? Ik zit helemaal klaar voor het positieve bericht dat jullie straks weer online zijn. Laat het gerust weten als ik tot die tijd nog iets voor je kan betekenen! ❤️

Reputatie 1

Dank je, @Lisa! Inderdaad, een monteur moet voor 12.00 uur vandaag nog komen. 

Reputatie 1

Geef jij hier een seintje zodra de netwerkbeheerder weer weg is?

@Lisa, de netwerkbeheerder heeft het binnen 1 minuut opgelost. Het probleem was dat mijn lijn op het glasvezelcentrale niet was verbonden! Een fout van de Guidion monteur dus.
Jammer dat de netwerkbeheerder pas op vrijdagmiddag was ingeschakeld. 

 

Reputatie 7

Yay, wat ontzettend fijn dat jij weer online bent @SergeyT! Thanks voor deze fijne update. Ik heb gelijk de vergoeding van de afgelopen dagen voor je in orde gemaakt. Je kunt dit checken in jouw My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik dit proces voor je had kunnen versnellen, dan had ik dat zeker gedaan. Ik hoop dat jij vanaf nu heel erg van je nieuwe abonnement gaat genieten. Maak er een top dag van, maar ik gok dat dat nu wel goedkomt! 🎈