Ik heb een aanbod van T-Mobile Thuis gekregen, om van mijn oude verbinding (waarschijnlijk via het netwerk van KPN) naar een nieuwe betere network te gaan. Ik vroeg toen nog: “Wat als het iets misgaat, zal ik dan zonder internet zitten. En dat in de coronatijden, wanneer iedereen thuis moet werken.”
“Geen zorgen, was het antwoord van de verkoper, de monteur verlaat je huis niet, voordat alles werkt.” Okee dan.
Gisteren kwam een ‘expert’ van Guidion mijn glasvezel verbinding over te schakenen. De oude apparatuur was weggehaald, en het nieuwe kastje geinstallerd. Maar het nieuwe kastje wilde niet online komen.
“Tja”, zei de monteur, “je gaat zonder internet zitten, ik heb het aan de technische dienst doorgegeven. Dag.”
Nu zit ik al een dag zonder internet. Ik heb 2 keer T-Mobile Klantenservice opgebeld, maar kwam niet de 1ste lijn. Ik heb tot nu toe geen reactie van de technische dienst gehad.
Wat kan ik nu doen om mijn internet sneller werkend te krijgen?