Skip to main content

Ik heb een aanbod van T-Mobile Thuis gekregen, om van mijn oude verbinding (waarschijnlijk via het netwerk van KPN) naar een nieuwe betere network te gaan. Ik vroeg toen nog: “Wat als het iets misgaat, zal ik dan zonder internet zitten. En dat in de coronatijden, wanneer iedereen thuis moet werken.”
“Geen zorgen, was het antwoord van de verkoper, de monteur verlaat je huis niet, voordat alles werkt.” Okee dan.

Gisteren kwam een ‘expert’ van Guidion mijn glasvezel verbinding over te schakenen. De oude apparatuur was weggehaald, en het nieuwe kastje geinstallerd. Maar het nieuwe kastje wilde niet online komen.

“Tja”, zei de monteur, “je gaat zonder internet zitten, ik heb het aan de technische dienst doorgegeven. Dag.” 

Nu zit ik al een dag zonder internet. Ik heb 2 keer T-Mobile Klantenservice opgebeld, maar kwam niet de 1ste lijn. Ik heb tot nu toe geen reactie van de technische dienst gehad. 

Wat kan ik nu doen om mijn internet sneller werkend te krijgen?

Hi @SergeyT, merci voor het aankaarten! Ik ben gelijk weer met je mee gaan kijken, want ik wil echt dat jullie zo snel mogelijk online komen. Ik ben heel blij om de laatste update van vanochtend terug te zien. Ik zie dat de netwerkbeheerder contact met jou heeft gehad voor het inplannen van een afspraak. Ik ga ontzettend duimen dat jij na afloop van deze afspraak van een top verbinding gaat genieten. Geef jij hier een seintje zodra de netwerkbeheerder weer weg is? Ik zit helemaal klaar voor het positieve bericht dat jullie straks weer online zijn. Laat het gerust weten als ik tot die tijd nog iets voor je kan betekenen! ❤️


Dank je, @Lisa! Inderdaad, een monteur moet voor 12.00 uur vandaag nog komen. 


Geef jij hier een seintje zodra de netwerkbeheerder weer weg is?

@Lisa, de netwerkbeheerder heeft het binnen 1 minuut opgelost. Het probleem was dat mijn lijn op het glasvezelcentrale niet was verbonden! Een fout van de Guidion monteur dus.
Jammer dat de netwerkbeheerder pas op vrijdagmiddag was ingeschakeld. 

 


Yay, wat ontzettend fijn dat jij weer online bent @SergeyT! Thanks voor deze fijne update. Ik heb gelijk de vergoeding van de afgelopen dagen voor je in orde gemaakt. Je kunt dit checken in jouw My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik dit proces voor je had kunnen versnellen, dan had ik dat zeker gedaan. Ik hoop dat jij vanaf nu heel erg van je nieuwe abonnement gaat genieten. Maak er een top dag van, maar ik gok dat dat nu wel goedkomt! 🎈