Hoi @Sugarmoose, ik help je hier graag mee! Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik graag met je mee.
Gisteren hebben we de hele dag aan / uit internet gehad. Op dit moment is er geen internet meer. Ik werk nu zoals gisteren via de hotspot van mijn telefoon.
Als ik een traceroute naar google.nl (142.251.39.99) doe dan blijft die uiteindelijk hangen. Ik zie dan nog twee IP adressen van Google. Ik heb de traceroute gedeeld in DM naar @Tommie
Hi @Sugarmoose, ik ben meteen voor je gaan kijken. Wij ontvingen hier gisteren meerde meldingen van, dit is inmiddels opgelost. Ik zie dat het modem en ONT al enige tijd online staan. Zou je een volledige powerflip kunnen uitvoeren en daarna de verbinding kunnen testen?
- Haal de stekker van het modem en ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.
Ben je weer helemaal online? Ik hoor graag van je of dit is gelukt.