Die melding is van het oude ticket @TheoKooijman, je huidige ticket staat nog open en moet nog opgepakt worden.
Die melding is van het oude ticket @TheoKooijman, je huidige ticket staat nog open en moet nog opgepakt worden.
Vandaag 2 man van gidion langs gewees en de problemen hebben deze mannen niet kunnen vehelpen-. hebben geconstateerd dat ik niet de enige ben in deze buurt met te lage upload snelheid alleen gebruiken veel mensen dit niet dus wordt het niet gemeld als storing. de oplossing zal volgens deze mannen het vervangen/repareren van `poort move of dslam poort`moeten zijn, als het goed is heeft u de mail hierover ontvangen Dus voor ons weer afwachten en nog steeds niets opgeschoten. weer een dag voor niets thuis moeten wachten.
Bedankt voor de terugkoppeling @TheoKooijman, ik zie de terugkoppeling van de monteur, ik heb het doorgezet naar onze technische dienst!
Hoi, als reactie op Odido en Theo: als jullie kunnen kijken in mijn laatste en vorige posts, ervaar ik hetzelfde probleem als anderen in heel Dordrecht. Na zoveel monteurs, telefoontjes en tien keer geen terugkoppeling, is er maar één goede update geweest. Ze hebben een extern bedrijf ingehuurd om het probleem op te lossen, maar sinds die dag, nu twee maanden geleden, is er nog steeds niets gebeurd. Ik had verwacht dat de moderators van Odido hiervan op de hoogte zouden zijn en dat dit doorgegeven zou worden aan het team. Waar betalen we Odido voor als we al meer dan zes maanden last hebben van 0,1 Mb/sec?
Wat er in de reacties is gezegd over een poortverplaatsing of DSLAM-poort, gaat ook niet lukken. Dit is al meerdere keren bij ons uitgevoerd. Letterlijk alles is geprobeerd. Het probleem zit echt extern; op een specifieke dag kregen we zomaar een lage uploadsnelheid. Kunnen jullie dit alsjeblieft opnieuw onderzoeken vanaf de dag van de storing? Dit begon begin februari. Andere problemen, zoals slecht bereik, waren er al veel eerder, maar werden steeds erger tot dit incident plaatsvond.
Wat ik nu alleen kan doen is het doorgeven aan jullie team en anderen die hier problemen mee ervaren, maar toevallig wordt dat ook niet gedaan, hopelijk word dit nu wel uitgevoerd en kan dit als een hoge prioriteit worden gezet want ik zit hier zelf ook met een studie en een hobby waar ik dagelijks ook het internet nodig heb. En nee dit gaat ook over ons mobiele internet, laatst was er een 5G update voor odido, maar blijkbaar kan ik nog steeds zeggen dat ons 4G in de T-Mobile tijden zelfs sneller was,
toen ervaarde we een normale 10-25ms aan snelheden en nu pieken we op een 50-100ms.
Hi @Richievdheij, het probleem is nog in onderzoek bij onze technische dienst. Ik hoop oprecht dat we snel de oplossing voor je hebben.
Opnieuw een monteur langs geweest die niets heeft kunnen betekenen. Ik zit nu bijna 6 maanden met dit probleem en ben nu op het punt gekomen dat ik ga kijken naar een andere provider. ik wordt dit gewoon helemaal zat constant thuis moeten blijven omdat er weer iemand langs kom en dan steeds het zelfde resutaat, geen resultaat.
Bedankt voor de terugkoppeling @TheoKooijman, ik had graag gehoopt dat de monteur het had kunnen oplossen. Ik zie inmiddels dat je al een nieuwe aanvraag gedaan hebt bij een ander provider. Ik wil je nog wel veel geluk wensen bij je nieuwe provider!