Beantwoord

Zeer traag laden van websites e.d. (inbelverbinding experience)

  • 28 July 2023
  • 56 reacties
  • 1059 Bekeken


Toon eerste reactie

56 reacties

@niquedegraaff idd

Ik heb net alles geannuleerd en bij kpn op glasvezel, was gellukig geen probleem en wordt binnen 1 week geleverd

 

 

Dit topic zojuist gevonden. Eén ding weet ik na het lezen van bovenstaande wel.. Er komt geen wekenlang getob met dramatisch slecht internet (voornamelijk in de avonduren). 

 

Cancel dat ODIDO glasvezel maar direct; dan komt er snel een provider die de zaakjes wel op orde heeft.

Dit topic zojuist gevonden. Eén ding weet ik na het lezen van bovenstaande wel.. Er komt geen wekenlang getob met dramatisch slecht internet (voornamelijk in de avonduren). 

 

Cancel dat ODIDO glasvezel maar direct; dan komt er snel een provider die de zaakjes wel op orde heeft.

Hierbij nog even een screenshot om aan te tonen dat “inbelverbinding-experience” niet overdreven is.

  • Abonnement besteld bij T-Mobile, na eerdere positieve ervaringen
  • Paar dagen later werd de fusie naar Odido aangekondigd. Ik heb het maar het voordeel van de twijfel gegeven toen.
  • Na de installatie van het ONT bleef het echter stil. Pas na telefonisch contact werd het installatiepakket verstuurd. Blijkbaar was ik als nieuwe T-Mobile klant bij Odido niet helemaal “in zicht”. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ik mijn internetabonnement tot op de dag van vandaag niet kan toevoegen in mijn Odido account (“Onbekend adres”).
  • Na de installatie leek alles in eerste instantie prima te gaan. De eerste avond werd het echter al problematisch. Zeer onregelmatige verbinding, juist op de tijdstippen dat je je internet het hardst nodig hebt. Er valt simpelweg niet mee te internetten. Het posten van een bericht (bijv. in dit forum), het doen van een betaling, alles hapert, geeft foutmeldingen en time-outs, waardoor het mislukt OF uiteindelijk dubbel plaatsvindt.
Reputatie 2

Ik kan met blijdschap vermelden dat Odido wel zo netjes is geweest alle kosten vanaf de overgang naar glasvezel te restitueren. En met nóg meer blijdschap, dat ik bij KPN, inmiddels nu bijna 2 maanden, een perfecte, stabiele internet verbinding ervaar EN daarbij nog een 43” UHD televisie kado kreeg. Het probleem lag dus duidelijk bij Odido. 

Ik wil er bij vermelden dat ik 6 jaar lang een tevreden gebruiker was van T-Mobile / Odido. De laatste maanden echter niet. Daarom is het zonde. En ik vind het ook best zorgwekkend dat Odido klaarblijkelijk helemaal zo'n case als deze niet meeneemt in hun vergaderingen. Want dit is funest voor een bedrijf, op de lange termijn. Ik weet namelijk dat deze case niet op zichzelf staat.

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe lang Odido de ballen heeft om dit topic online te houden in zake ‘transparantie’ ;). Want echt goede reclame is het niet, zie ook bovenstaande reacties.

Reputatie 1

Had the same problem, with the same solution: move to KPN, and everything just works.

Ook net glasvezel hier, in de avond is het ook echt janken met de pet op niet normaal

Reageer