Wéér ellende met de modem !!! Odido begint een serieramp ervaring te worden !! Zyxel T56 modem valt uit daarna nieuwe Zyxel T54 ontvangen daarna nieuwe Zyxel T75 modem ontvangen en weer na 2,5 week nu hetzelfde geen internet vanuit het niets ineens alle plat !! KPN is al langs geweest Gennesis media converter geswapt voor een Nokia glasvezel kabel is door KPN schoongeblazen met een speciaal apparaatje om zeker te zijn dat alles gecontroleerd is en alles komt gewoon binnen kwa data maar bij de Zyxel modems gaat het mis !!! Daar begint de ELLENDE !!
Zelfs als je niet thuis bent en dan kom je thuis en dan constateer je dat niks het meer doet en je Zyxel modem een rood internet bolletje aangeeft op de modem wat betekent geen INTERNET !!! Precies hetzelfde als bij alle andere Zyxel modems en constant alle herstel en reset stappen geprobeerd meervoudig !!
Die je nu heb is echt echt de beste zei ODIDO , ik ben met de modem naar de routershop geweest ook wel bekend als KOMMAGO.nl een zeer grote leverancier die netwerken bouwt en apparatuur levert aan zeer grote bedrijven en heel veel expertise heeft op dit gebied en die moesten even slikken om niet te lachen toen ik de Zyxel T75 modem liet zien , ze zeiden dit zijn low end modems van Zyxel !!
Toch daarna nog het voordeel van de twijfel aan ODIDO gegeven en het geprobeerd met de Nieuwste en beste Zyxel T75 modem zoals ODIDO beweerde maar nu nee tocht weer ELLENDE !! En geen internet !! Voor de derde keer !!
Ik zeg heel eerlijk hiervoor heb ik bij ZIGGO 10 jaar gezeten en met hun modem heb ik nooit problemen gehad met dezelfde apparatuur en kabels die eraan gekoppeld !!
Mijn mening is dat wel oprecht vind ik dat inmiddels nu na deze ervaringen en er zelf nu veel kennis in opgedaan te hebben dat het ligt aan de zeer de onprofessionele modems die ODiDO nú momenteel levert en ik zie eerlijk gezegd ook veel klachten en deze nemen in een rap tempo toenemen wat ik lees over deze modems !! vroeg of laat ben je de Sjaak !! nu na 2,5 week weer zonder internet en TV terwijl ik daarvoor weken bezig ben geweest om alles weer aan de gang te krijgen en dat er en dat er iemand kwam kijken !! hoe kan dit voor zo’n groot bedrijf!!
ik ben al ruim 15 jaar klant bij T-mobile met een mobiel abonnement en dit heeft een enorme deuk in het vertrouwen achtergelaten inmiddels nu !!