Sinds T-Mobile Odido geworden is, is de service er alleen maar slechter op geworden.
Ik zit al bijna 14 dagen zonder vast internet (ik heb glasvezel). Oorzaak zou een postcode storing zijn.
Ik heb al meerdere keren met medewerkers aan de lijn gehangen, die verder ook niet echt weten hoe en wat. Mij is al zeker 4 keer een monteur beloofd, maar die afspraak hebben ze nog steeds niet kunnen maken. Blijkbaar heel moeilijk.
Ook vandaag weer gebeld, omdat de app aangaf dat de storing voorbij is. Ik heb nog steeds geen internet. Voor de zoveelste keer alles doorlopen met een medewerker en die zou nu echt een ticket inschieten voor een monteur (dat heb ik vaker gehoord de afgelopen 2 weken). De link zou vandaag komen, nog steeds niks gehad.
Ik vind het ronduit vervelend dat Odido geen prioriteiten stelt aan mensen die, zonder dat ze er zelf iets aan kunnen doen, een dergelijk probleem hebben. Alles gaat weer via de back office, dan weer via die, dan weer via die en ga zo maar door. Ze zeggen dat het vanwege de regeltjes niet anders kan. Ik heb zelf een eigen bedrijf en als mijn klanten zolang een probleem hebben, dan zet ik daar prioriteit op. Dan zou ik regelen dat die hele papierwinkel voor het inschakelen van een monteur even opzij gezet wordt en dat ik het direct regel, zonder dat de klant weer moet wachten op een link en dan weer op een monteur. Dan hoop ik de link morgen te krijgen, dan moet ik een afspraak maken, in het weekend werken ze niet of nauwelijks, dus als ik geluk heb komt er maandag of dinsdag een monteur. Dat betekent dat ik nog zeker 4 dagen zonder internet zit.
Het maakt ze bij Odido blijkbaar geen zier uit. Het is niet alleen persoonlijk vervelend, maar ik kan een deel van mijn bedrijfsvoering niet doen, omdat ik daar internet voor nodig heb. Ik heb een hotspot gemaakt van mijn telefoon, maar dat gaat zo traag, dat wil je niet weten.
Enfin, bijna twee weken in de problemen en niemand die bij Odido de schouders er even onder zet en tegen een monteur zegt: kom, je gaat daar nu even met spoed heen om het te regelen. Ze laten je liever bungelen zonder internet en laten je de lange procedure doorlopen om voor een monteur. Zoals gezegd, die monteur was me al 3 keer eerde toegezegd dat afgelopen weken, maar ik heb nog geen enkele link ontvangen.
Zo ga je wat mij betreft niet met je klanten om. En dan is er een suffe vergoeding van iets van 2 euro per dag, terwijl ik met mijn bedrijf veel meer ‘schade’ heb geleden. Ook dat interesseert ze niks. Misschien toch maar naar KPN, contract is toch bijna afgelopen.