Skip to main content

Beste,

 

Ik moet helaas melden dat ik NIET TEVREDEN BEN OVER DE INTERNET THUIS.

Valt elke avond wel 2 keer weg.

Stekker in en uit gedaan. helpt niet. Extra geld uitgegeven voor een nieuwe internetkabel ook dat helpt niet.

Ik zat bij Ziggo en daar had ik echt 0 problemen internet was goed.

 

Maar nu met T-Mobile ga ik nu hard twijfelen of ik überhaupt wil over stappen naar glas vezel.

Hoop dat T-Mobile dit leest en met een oplossing komt nogmaals.

Ik heb alles geprobeerd!

 

 

 

Maar wat word er aan gedaan.


??????


Hi @P_van_Dorst Dank voor de uitgebreide toelichting! De speedtest die je door hebt gestuurd lijkt gedaan te zijn via Wifi met een telefoon. Om goed te kunnen achterhalen wat op het moment nog exact het probleem zou ik je willen vragen om bekabeld een speedtest te doen via de ookla speedtest app (dus niet via de browser) met een pc of laptop . Zoals Jason al aangaf lijkt de internetverbinding zelf nu goed, via een speedtest kunnen we dit enigszins testen. Als hier de resultaten goed van zijn dan blijft Wifi nog over en kunnen we kijken hoe we dit zouden kunnen verbeteren!


Lekker hoor van kasje naar de muur!

Ja gaat helemaal nergens meer over.

Ik stap wel over wat JULLIE EEN KLANT HELP NEE DAT KUNNEN JULLIE NIET!

 


Dit betekent voor T-Mobile thuis en 2 mobiele abonnementen word hier op gezegd!

Bedankt voor de onzin en de nutteloze tips en alle onzin verhalen ik ben er helemaal klaar meer!


Precies T-Mobile we zijn 4 dagen verder nul hulp of een verder reactie.

Bedankt

 

 


@Brian heeft je 4 dagen geleden om een paar testen gevraagd. Aandacht van t-mobile heb je dus. Maar in plaats van die informatie te geven post je allemaal berichten die andere klanten niet echt motiveren je verder te helpen.

Succes ermee.


Nee dat klopt als je het 4 keer al uit hebt gelegd.

4 keer het zelfde.

En je 3 keer word gevraagd (wat was. Je probleem)

1 keer komt iemand langs die heb je die meet een ruis op de kabel.

Wat kan leiden tot slechte verbinding

T-Mobile meet en zegt alles is opgelost.

Word ik boos omdat ik het gevoel krijg dat ze mijn van kastje naar de muur sturen.

Ook stuur ik wat foto's van hoe traag mijn Internet hier is moet ik het met de kabel meter.

.Reageren ze niet meer van T-Mobile

Spreek ik iemand die juist bij T-Mobile thuis op klanten service hebt gezeten die bevestigd hoe dat T-Mobile met klanten om gaat

 

 

 


Hi @P_van_Dorst,

Wij lossen dit heel graag voor je op, want ook wij willen niets liever dan dat je zorgeloos van ons internet gebruik kan maken. Zoals @Brian aangeeft betreft de speedtest die je een kleine week geleden hebt gepost een speedtest via de Wifi, terwijl je zelf constant aangeeft problemen te ervaren met het bekabelde internet.

Hiervoor hebben wij al uitgebreid gemeten en getest, zo ook met de lijnbeheerder, en wij meten juist een zeer snelle en stabiele bekabelde verbinding die inmiddels al 12 dagen constant het modem van signaal heeft voorzien.

Daarom is het voor ons van belang dat je een bekabelde speedtest aanlevert als je aangeeft dat het bekabelde internet niet goed werkt. Voor deze speedtest raden wij het volgende aan:

  • Zorg er het liefst voor dat er slechts één apparaat bekabeld is aangesloten ten tijde van de test.
  • Stuur een print screen van het hele scherm.
  • Sluit zo veel mogelijk achtergrondprocessen en schakel, bij wijze van test, de firewall kort uit.
  • Test met de Ookla speedtest desktop app voor de meest betrouwbare resultaten.

Betreft het toch enkel een probleem met de Wifi? In dat geval raad ik je graag aan om het volgende topic raad te plegen: eInfo] Hoe verbeter ik mijn Wifi?

Hopelijk hebben we snel de onderste steen boven!


Ik ben zelf al met een hoop bezig geweest.

Ik heb mijn tv op de 5hz wifi gezet als in de plaats 2.4hz dit gaat 80% beter

Mijn android tv kasje zat op de kabel en gaat ook beter

Heb die nu net ook op de 5hz wifi aangekoppeld kijken of dat ook beter gaat.

Af en toe heb ik nog steeds dat de Internet moeite heeft met laden.

Ik zie voor de rest wel verder

 

 


Reageer