Skip to main content

Sinds vanochtend wat stroperig internet. Nader onderzoek laat zien dat er nagenoeg geen upload snelheid is. Ook de down snelheid is een factor 10 te laag.

Ping naar google 10 ms

Ping naar netflix faalt

In het low latency topic las ik dat er dit weekend werkzaamheden zijn. Ander gebied echter. Iemand anders ook problemen in Den Haag?

Hi @iwashington, ik help je hier graag mee!

Op de screenshot is inderdaad te zien dat het niet helemaal lekker gaat. Zou je voor mij een volledige test kunnen uitvoeren? Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen. Alvast bedankt!

Dag @Tommie,

Fijn dat je wilt helpen.

Hey @iwashington, bedankt voor de screenshots. Ik heb besloten om een monteur aan te sturen. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met een monteur van Guidion. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?

Afspraak voor woensdagochtend, laat weten wat daar uit komt.

Hey @iwashington, bedankt voor de screenshots. Ik heb besloten om een monteur aan te sturen. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met een monteur van Guidion. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?

Monteur kon natuurlijk niets doen omdat het probleem niet aan mijn kant zit. VWT heeft nu de opdracht gekregen om dit te gaan bekijken. @Tommie van Odido kunnen we er in het vervolg voor zorgen dat VWT direct wordt ingeschakeld? Als het probleem aan mijn kant zit los ik het zelf wel op.

Kun jij zien wanneer VWT dit gaat oppakken?

Hi @iwashington, bedankt voor je duidelijke terugkoppeling.

We moeten altijd eerst Guidion aansturen om het klantdomein uit te sluiten. Zij kunnen dan ook het ticket doorzetten naar de juiste partij. Ik zie dat de monteur het ticket heeft doorgezet, het is nu aan de onderaannemer om dit op te pakken. Als er meer informatie hierover is wordt er contact met je opgenomen. 

Het probleem is opgelost. Oorzaak?

De monteur die, initieel, alles heeft aangesloten heeft een fout gemaakt. Hij heeft binnen de FTU een PC op een APC aangesloten. Zie ook plaatje hieronder. Erg slordig!

Hey @iwashington, bedankt voor je terugkoppeling.

We zijn erg blij dat het nu opgelost is. Dit is inderdaad niet heel handig. Gelukkig heeft de monteur dit snel kunnen oplossen. We streven ernaar om alles vlekkeloos te installeren maar soms kan er een foutje optreden. Onze excuses hiervoor. 

Reageer