Skip to main content

Wie kan mij helpen om mijn zaram xgs-pon te registreren ipv de Huawei optistar? Dit omdat ik zonder vpn verbinding in te stellen een enorme traagheid merk met de glasvezelverbinding va Odido. Voorheen met Ziggo nooit gehad met dezelfde router (udm se).  Helaas een bekend problleem zoals ik lees in de community en passend bij de Huawei optixstar. Alvast bedankt! 

Helaas gaf bellen met de klantenservice ook geen oplossing. De medewerker was aardig en dacht mee maar vroeg niet naar een PON-ID en toen ik medewerker daarop attendeerde en vroeg hierover werd ik verwezen naar ODF om de PON-ID van de eigen ONT te melden. Zo kom ik niet echt verder helaas. 

Hi ​@Kratser23, ik had je ook al getagd in een ander topic, maar stuur mij gerust een PB met het modemID en wanneer je tijd hebt voor de registratie. Dan kunnen we er samen voor zorgen dat het omgezet wordt op het afgepsroken moment en kunnen we checken of het helemaal gelukt is. Dit om te voorkomen dat je verbinding eruit ligt, mocht je nog ons modem aangesloten hebben. Ik ben vandaag aanwezig tot uiterlijk 17:00 en anders ben ik er dinsdag weer overdag. Laat maar weten wanneer het je uitkomt en ik zie graag je PB tegemoet om je hiermee verder te helpen!😊

Hallo ​@Demi van Odido, dankjewel.  ik had je al een PB gestuurd, ik hoor graag van je! 

Reageer