Sinds vandaag (8 december) heb ik een probleem met mijn Wifi van T-Mobile Thuis.
Op YouTube worden enkele video's schijnbaar geblokkeerd en krijg ik de melding dat de video niet beschikbaar is en dat de comments uitgeschakeld zijn. De video's (ik heb er momenteel 3 gevonden) zijn muziekvideo's op het officiële kanaal van de artiesten.
Het vreemde is dat dit alleen op Wifi gebeurt, op 4 verschillende apparaten, met verschillende besturingssystemen (ongeacht of ik ingelogd ben op YouTube of niet). Op mobiel internet (ook van T-Mobile) doet het probleem zich niet voor en spelen de video's gewoon af én zijn er comments zichtbaar. Een bekende van mij die ook T-Mobile Thuis gebruikt, heeft dit probleem niet.
Inmiddels heb ik al een factory reset op mijn modem (Zyxel T-50) uitgevoerd en gekeken naar mijn DNS-instellingen (hoewel ik niet zeker ben of ik dat goed gedaan heb), maar niets heeft nog gewerkt.
Het is geen extreem probleem, maar wel een ergernis en het betekent dat er toch ergens iets fout gaat.