Skip to main content

Sinds vandaag (8 december) heb ik een probleem met mijn Wifi van T-Mobile Thuis.

Op YouTube worden enkele video's schijnbaar geblokkeerd en krijg ik de melding dat de video niet beschikbaar is en dat de comments uitgeschakeld zijn. De video's (ik heb er momenteel 3 gevonden) zijn muziekvideo's op het officiële kanaal van de artiesten.

Het vreemde is dat dit alleen op Wifi gebeurt, op 4 verschillende apparaten, met verschillende besturingssystemen (ongeacht of ik ingelogd ben op YouTube of niet). Op mobiel internet (ook van T-Mobile) doet het probleem zich niet voor en spelen de video's gewoon af én zijn er comments zichtbaar. Een bekende van mij die ook T-Mobile Thuis gebruikt, heeft dit probleem niet.

Inmiddels heb ik al een factory reset op mijn modem (Zyxel T-50) uitgevoerd en gekeken naar mijn DNS-instellingen (hoewel ik niet zeker ben of ik dat goed gedaan heb), maar niets heeft nog gewerkt.

 

Het is geen extreem probleem, maar wel een ergernis en het betekent dat er toch ergens iets fout gaat.

Hier lijkt YouTube te werken. F1TV pro helaas nog niet.


@blondmeisje @larsluksen @Khuluud @Shtebun 

 

Ik ontvang signalen dat Youtube (en Stadia) weer bereikbaar is vanaf ons netwerk (met onze DNS en zonder VPN). Is dat bij jullie ook het geval?

 


Onze welgemeende excuses voor het feit dat jullie nog met deze ongemakken te maken hebben. Dankzij ons eigen onderzoek en jullie input is er inmiddels veelvuldig contact met de eerder genoemde externe partijen om het euvel zo snel mogelijk te verhelpen. Wij kunnen  op dit moment nog niet het sein brandmeester geven, maar zullen jullie onder andere hier meteen berichten als wij te horen krijgen dat alles weer zou moeten functioneren zoals jullie gewend zijn.


@Jhnieuwenhuis Werkt de F1 Tv app inmiddels weer of ervaar je nog problemen?

Voor de anderen in het topic? Ervaren jullie op dit moment nog problemen met het gebruik van Youtube via de vaste verbinding die jullie niet ervaren via bijvoorbeeld de mobiele verbinding? Zo ja, zouden jullie dan wat voorbeelden van links willen delen waarbij het niet werkt? Dan gaan we hier verder mee aan de slag!


@Jhnieuwenhuis Werkt de F1 Tv app inmiddels weer of ervaar je nog problemen?

Voor de anderen in het topic? Ervaren jullie op dit moment nog problemen met het gebruik van Youtube via de vaste verbinding die jullie niet ervaren via bijvoorbeeld de mobiele verbinding? Zo ja, zouden jullie dan wat voorbeelden van links willen delen waarbij het niet werkt? Dan gaan we hier verder mee aan de slag!

Helaas werkt de stream van f1 TV pro nog niet. Schakel ik over naar 4G/5G van Vodafone, werkt het direct.

In de app krijg ik de error code 2.6.3 en via de site F1TV blijft hij en tijdje laden en daarna krijg ik weer de play button te zien en is er dus niets gestart. Zet ik een VPN verbinding op naar een NLse server werkt de stream ook direct.


Youtube lijkt allemaal goed te gaan inmiddels! 👍 Dank voor de goede support! Als het weer voorkomt, dan meld ik me weer. Nogmaals dank! 


Bedankt voor het checken. Wat betreft F1TV gaan we door met het onderzoek. 


Reageer