Sinds donderdag 21 september heb ik geen internet meer,
Dit gebeurde nadat de mediaconverter even zonder stroom is geweest.
Contact opgenomen met de helpdesk van Odido en een aantal testen uitgevoerd zoals mediaconverter / modem herstarten ect. (ook met meegeleverde router)
Die zei dat ze een de melding door ging zetten naar een externe partij (guidion)
Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie ontvangen wanneer er iemand langs komt om dit op te lossen.
Hiervoor had ik glasvezel van KPN en ben vorige maand omgezet naar T-Mobile.
Daar is een monteur voor langs geweest en heeft toen alleen maar de administratie gedaan want de huidige mediaconverter van KPN werkte gewoon en zelf in eigen router vlan op 300 en op automatisch IP gezet.
Alles heeft dus goed gewerkt totdat de stroom van de mediaconverter is geweest.
En ja ook met geleverd Zyxel router geen connectie en op de mediaconverter branden bij lampjes groen (power/connected)
Het lijkt er op dat ik dus geen ipnummer krijg van jullie DHCP server.
Kan iemand mij vertellen bij jullie vertellen wat de doorlooptijd gaat zijn want internet is toch zoiets als gas/water en licht en zeker met thuiswerken en domotica wat in ieder huis wel te vinden is.