Wymiana routera

  • 14 March 2024
  • 5 reacties
  • 29 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 17 reacties

Mój internet nie działa tak jak powinien. Czy ktoś może to sprawdzić? Miałem kupić nowy router, ale jeszcze go nie otrzymałem.

Teresa van Odido 2 maanden geleden

@Mija53 Dank je wel, ik wil graag dat jij weer kunt genieten van stabiel internet, ik help je graag!

Ik heb gelijk het modem uitgelezen en zie inderdaad dat er iets niet goed gaat, ik heb daarom gelijk een monteur aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hi @Mija53 ,

Can you write in Dutch or English. We do not speak other languages on this forum.

Mijn internet werkt niet zoals het zou moeten, kan iemand dit controleren? Ik zou een nieuwe router krijgen, maar ik heb deze nog niet ontvangen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mija53, goed dat je dit aangeeft.

Kan je mij precies vertellen wat er niet goed aan werkt? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Alvast bedankt! 

Het internet valt uit, er zou een zeer goede verbinding moeten zijn en ik heb voldoende kabels, die zijn in orde

Reputatie 6
Badge +2

@Mija53 Dank je wel, ik wil graag dat jij weer kunt genieten van stabiel internet, ik help je graag!

Ik heb gelijk het modem uitgelezen en zie inderdaad dat er iets niet goed gaat, ik heb daarom gelijk een monteur aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Reageer