Hi @johansmit, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik help je graag verder. Zou je mij iets meer duidelijkheid willen geven? Wat is er precies aan de hand? Dan ga ik kijken wat ik voor jou kan betekenen. Alvast bedankt.
Ik heb een jaar contract.
Zit nu in maand 7 en heel vaak geen internet thuis.
Reparatie verzoeken afgewezen.
heb mijn werk niet kunnen doen.
Heb een compensatie gekregen vsn 45 euro staat nog ongebruikt in mijn profiel.
Nu hebi ik odido al afgekoppeld en gebruik nu een andere internet provider.
Nu nog geen last gehad van wegvallen internet.
Klant nummer: XXXX
Laat maar wat horen.
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Hi @johansmit, ik ben voor je gaan kijken en zie dat er een terugbelverzoek klaar staat voor een collega omtrent dit onderwerp. Hopelijk komen jullie hier samen uit. Ik wens je alvast veel succes bij je nieuwe provider!
Volgens mij staat dat verzoek er al een week.
Maar we wachten het af.
En ik wacht nog steeds op een belletje.
Pffffff moet niet gekker worden
Hey @johansmit, dat is inderdaad vreemd.
Ik ben op onderzoek uitgegaan en zie dat die desbetreffende collega sinds het belletje niet meer aanwezig is geweest. Verder heb ik daar geen informatie meer over. Is er iets wat ik voor je kan doen op dit moment?
Regel maar dat ik van odido af kom.
Bij mij in huis is alles al afgekoppeld.
Klaar om op te sturen
Ik heb het voor je nagekeken @johansmit, ik zie inderdaad dat je vaak aangekaart hebt dat de diensten wegvallen. Ik kan het contract per direct voor je opzeggen. Dit zal per 16-02 in gaan als ik het nu invoer. Zal ik dit in gang zetten voor je?
Als u dat wilt doen graag.
Top dat u dit wilt doen.
Ik hoor graag van u waar ik alles naar toe mag sturen.
Groetjes en bedankt
Ik heb alles voor je in gang gezet @johansmit. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over. Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider!
Bedankt en een fijne avond.
Deze mag gesloten worden opzegging is binnen.
Laters