Beantwoord

Wifi Zyxel onjuist wachtwoord

  • 8 May 2020
  • 3 reacties
  • 581 Bekeken

Ik heb nu een aantal maanden T-Mobile en de wifi werkt redelijk. Toch heb ik vaak het probleem dat de wifi wegvalt, en soms ook dan opnieuw het wachtwoord moet invullen. Het wachtwoord is dan steeds onjuist (terwijl ik dit wachtwoord al 6 maanden gebruik). Ik kan dan niet opnieuw verbinden met de wifi, tenzij ik mijn telefoon helemaal opnieuw opstart. Meestal doet hij het dan weer, maar daarna valt het weer weg. Soms is dit wel 3 keer achter elkaar in een uur, erg vervelend. 
 

Wat gaat hier mis? Kan iemand mij hiermee helpen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 May 2020, 04:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo  @Pippelien 

Gaat het om DSL of glasvezel?

Indien je DSL hebt is je modem direct aangesloten op het ISRA punt in de meterkast zonder aftakkingen naar andere kamers, aangesloten draadjes die niet aangesloten te hoeven zijn of andere bronnen die storingen veroorzaken?

Naast je wifi valt ook bedraad internet weg of alleen wifi?

Misschien wilt een fabrieksreset helpen door het reset knopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken.

@Waqqas 

Het gaat om DSL. Het is niet direct aangesloten op de meterkast, die zit op de begane grond en ik woon op verdieping 1.

Reputatie 7
Badge +15

Maar het gaat om enkel de wifi of ook bedraad?

Een fabrieks reset is het proberen waard, je hebt dan mogelijk 2 kabels aangesloten op één punt als er beneden ook iemand woont die DSL heeft (bridge tap).

Reageer