Gisteren is bij mij de monteur langs geweest om Thuis te installeren. Allemaal prima (op 1 hickup na van het modem na een half uur).
Tot mijn verbazing ging de monteur niet de wifi checken in het hele huis (1e en 2e verdieping bijvoorbeeld)! Dit was namelijk zo afgesproken toen ik het abonnement een maand geleden afsloot en ook in diverse communicaties werd toegelicht.
De monteur vertelde dat ze sinds een week nieuwe instructies hadden gekregen: tot 10 meter de wifi checken. Voor goede/betere wifi kan men nu een abonnement voor wifi-plus aansluiten van 2,50 per maand. Vóór deze situatie werden er eventueel versterkers geinstalleerd bij de klant: gratis.
Allemaal prima. Maar t-mobile kan natuurlijk niet de spelregels opeens voor mij veranderen ná de abonnementafsluiting! Dus ik wil graag die versterkers. Desnoods sturen ze die op.
Dat heb ik net neergelegd bij de klantenservice: nul op het request: want anders kan iedereen dat aanvragen. Natuurlijk kunnen mensen dat: indien zij vóór vorige week hun abonnement hebben afgesloten. daar hebben zij recht op!
T-mobile: kunnen jullie hier wat aan doen? Ik probeer het nu nog even via de koninklijke weg via dit forum. Maar de volgende stap is naar de consumentenbond óf ik zeg mijn abonnement weer op binnen de 2 weken bedenktijd, wat ik erg jammer zou vinden.