Skip to main content

Hallo,

Gisteren heb ik een tijd met de klantenservice aan de lijn gehangen over het niet werken van de wifi. Er lijkt wel verbinding gemaakt te worden met het netwerk, maar er is geen internet. Het systeem van de klantenservice gaf aan dat er een monteur langs moet komen, maar dat kan nu niet. 

We hebben de modem gereset, maar nog steeds doet het internet het niet. De klantenservice gaf aan dat ik hier een bericht moet plaatsen, omdat jullie het wellicht wel op kunnen lossen. 

Alvast dank en ik hoor graag, vriendelijke groet Ger 

Hallo @GerP 

Betreft het glasvezel of DSL?

En branden alle lampjes wel die horen te branden op de mediaconverter en/of modem?


Ha Waqqas, dank voor je snelle reactie. Zojuist heb ik de stekker van de ‘mediaconverter’ (is dat de router?) eruit getrokken en er weer ingedaan en nu lijkt ie het weer te doen! :sweat_smile:

 


Oh super! Je hebt dus glasvezel. De mediaconverter staat meestal in je meterkast met als modem/router een huawei of zyxel.


Ok, weten we dat ook weer, dank 🙂 we hebben inderdaad een huawei-apparaat: dat is dus de modem en router in 1?


Yes. 😀


Reageer