Beste T-Mobile,
Wij hebben ondertussen de derde modem waarvan de tweede van Zyxel binnen 2 jaar. Nog steeds hebben we geen stabiele internet verbinding. Daarnaast hebben we ook al de Fritz! Dus we hebben ondertussen al ruim 2 jaar geen stabiel internet.
het probleem wat zich nu al geruime tijd voordoet is het volgende:
wij kunnen met bijvoorbeeld de mobile telefoon of de laptop wel verbinding maken met de modem maar krijgen dan continu de melding No-Internet. Terwijl tegelijkertijd op een andere laptop of mobiele telefoon wel internet is op hetzelfde netwerk. Dit duurt nu al een aantal maanden en is zeer frustrerend. Hierdoor zijn ook de mobiele kosten elke maand weer hoger dan normaal omdat we dan toch maar weer op mobiel internet gaan zitten als internet het weer eens niet doet.
Guidion is ondertussen ook al een aantal keer langs geweest en heeft tot twee keer toe gewoon dan maar een nieuwe modem geplaatst en gezegd “kijk op mijn mobiel doet het netwerk het wel dus zal wel aan jullie laptop liggen, daag ik ga weer!”
Terwijl als hij zou luisteren dit dus niet klopt, dit is ook precies wat wij zeggen. De ene keer doet internet het op de ene laptop en dan weer op de andere en dan weer niet op de mobiel en dan weer wel op de andere mobiel. Wat vooral vervelend is aan dit probleem, dat het niet logisch is!
Eigenlijk zitten we nu op een punt dat we willen overstappen, vooral omdat de hulp en support gewoon echt uitblijft en niet goed is.
Graag een oplossing voor dit probleem! of misschien nogmaals een laatste Guidion bezoek maar dan een internet expert in plaats van iemand die gewoon dan maar de modem vervangt.
Bij voorbaat hartelijk dank voor de reactie!